Tuning » Aktualności » Alfa Romeo Giulietta Novitec - piękna włoszka na sterydach

Alfa Romeo Giulietta Novitec - piękna włoszka na sterydach
2011-08-27 - A. Ruciński Tagi: Alfa Romeo, Novitec, Novitec Rosso, Alfa Romeo Giulietta
Istnieją ludzie, którzy uważają, że pięknych samochodów nie powinno się modyfikować. Według nas nie ma w tym nic złego. Oczywiście pod warunkiem, że auto po modyfikacji jest lepsze niz przed nią. Dlatego tuningowanie ślicznotek nalezy do bardzo trudnych zadań. Mimo to są tunerzy, którzy dają radę.
Jednym z nich jest NOVITEC a właściwie pododdział - Novitec Rosso. Specjaliści z włoskiej firmy wzięli na warsztat Alfę Romeo Giulietta i utworzyli dla tego modelu kilka ciekawych pakietów.
Za pomocą delikatnego chiptuningu udaje się osiągnąć 140 KM w stosunku do seryjnych 120 KM w podstawowym 1.4 TB 16v. Mocniejszy MultiAir o tej samej pojemności pozwala uzyskać 195 KM zamiast 170 KM. W dieslach sprawa wygląda podobnie. 1.6 JTD - przyrost 15 KM, 2.0 JTD - 20 KM.
Mocny silnik 1.8 TBi to już inna bajka. Zamiast seryjnych 200 KM tuner oferuje 261 KM co przekłada się na przyspieszenie do setki rzędu 6,5 sekundy i prędkość maksymalną 251 km/h.
Jak widać w pięknych autach można jeszcze wiele poprawić. Cieszymy się, bo Novitec sprawił, że Giulietta jest taka jaka powinna być - charakterna.
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta Novitec Rosso
Alfa Romeo Giulietta - Test
Z zewnątrz samochód wygląda jak nieco bardziej agresywna Włoszka. Dzięki zastosowaniu 20 - calowych felg i zgrabnego body kitu Gilulietta prezentuje się jeszcze lepiej. Sportowy wydech mogą wieńczyć końcówki w aż czterch wzorach do wyboru.
Zawieszenie zostało obniżone o 35 mm za pomocą krótszych sprężyn. Bardziej wymagający mogą zamówić regulowane amortyzatory. Dla fanów modyfikacji napędu Novitec Rosso przygotował kilka zestawów mocy w zależności od jednostki jaka znajduje się pod maską. Za pomocą delikatnego chiptuningu udaje się osiągnąć 140 KM w stosunku do seryjnych 120 KM w podstawowym 1.4 TB 16v. Mocniejszy MultiAir o tej samej pojemności pozwala uzyskać 195 KM zamiast 170 KM. W dieslach sprawa wygląda podobnie. 1.6 JTD - przyrost 15 KM, 2.0 JTD - 20 KM.
Jak widać w pięknych autach można jeszcze wiele poprawić. Cieszymy się, bo Novitec sprawił, że Giulietta jest taka jaka powinna być - charakterna.
















źródło: carsession
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Alfa Romeo Giulietta Novitec - piękna włoszka na sterydach
Podobne: Alfa Romeo Giulietta Novitec - piękna włoszka na sterydach




Podobne galerie: Alfa Romeo Giulietta Novitec - piękna włoszka na sterydach



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Alfa Romeo
Galerie zdjęć
Newsletter