Tuning  »  Aktualności  »  Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl
Audi

Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl

2009-03-06 - K. Spychalski     Tagi: Audi, Odjechane, Hofele Design, Audi TT
Załoga portalu Wroom.pl postanowiła stworzyć swój własny democar. Za bazę do modyfikacji posłużyło seryjne Audi TT z roku 2000 wyposażone w silnik 1.8 generujący standardowo 180 KM i 240 Nm. Podkreślamy - standardowo… Jakie zmiany wprowadzono w aucie? Na pierwszy ogień poszedł intercooler - konstrukcję oryginalną zastąpił 8-krotnie większy mechanizm FMIC wyposażony w 20-milimetrowym dolot. Dzięki niemu moc maksymalna wzrosła o 20 KM. Ale to jeszcze nie wszystko.

Oryginalny układ wydechowy został całkowicie wycięty, a jego miejsce zajął w pełni przelotowy układ o średnicy 3,5 cala. Wykonany na specjalne zamówienie podzespół dodał kolejne 12 koni. Audi trafiło następnie do hamowni, zmodyfikowano też elektronikę i zamontowano kilka drobnych, acz przydatnych elementów takich jak np. zawór typu BOV. Efekt? Basowe brzmienie po naciśnięciu pedału gazu i charakterystyczny dźwięk po jego odjęciu. Tylko tyle? Skądże!

Dzięki wprowadzeniu szeregu zmian technicznych, „tetetka” otrzymała porządny zastrzyk mocy i momentu obrotowego. 221 KM oraz 322 Nm pozwalają na osiągnięcie pierwszej „setki” po zaledwie 6,3 s (seryjnie 7,8).
Rzecz jasna nie zabrakło również zmian stylistycznych. Zderzaki i progi zaprojektowane przez niemieckiego tunera Hofele Design zostały przed zamontowaniem lekko poprawione, co jeszcze bardziej dodało autu indywidualności. Pojawiły się również 18-calowe obręcze MAM Nuovo i opony Dunlop SP SPORT MAXX o rozmiarze 235/40/R18. Jak nietrudno zauważyć, nadwozie otrzymało też specjalną folię z laminatem.



źródło: Wroom.pl

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl