Tuning » Aktualności » Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl

Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl
2009-03-06 - K. Spychalski Tagi: Audi, Odjechane, Hofele Design, Audi TT
Załoga portalu Wroom.pl postanowiła stworzyć swój własny democar. Za bazę do modyfikacji posłużyło seryjne Audi TT z roku 2000 wyposażone w silnik 1.8 generujący standardowo 180 KM i 240 Nm. Podkreślamy - standardowo…
Jakie zmiany wprowadzono w aucie? Na pierwszy ogień poszedł intercooler - konstrukcję oryginalną zastąpił 8-krotnie większy mechanizm FMIC wyposażony w 20-milimetrowym dolot. Dzięki niemu moc maksymalna wzrosła o 20 KM. Ale to jeszcze nie wszystko.
Oryginalny układ wydechowy został całkowicie wycięty, a jego miejsce zajął w pełni przelotowy układ o średnicy 3,5 cala. Wykonany na specjalne zamówienie podzespół dodał kolejne 12 koni. Audi trafiło następnie do hamowni, zmodyfikowano też elektronikę i zamontowano kilka drobnych, acz przydatnych elementów takich jak np. zawór typu BOV. Efekt? Basowe brzmienie po naciśnięciu pedału gazu i charakterystyczny dźwięk po jego odjęciu. Tylko tyle? Skądże!
Dzięki wprowadzeniu szeregu zmian technicznych, „tetetka” otrzymała porządny zastrzyk mocy i momentu obrotowego. 221 KM oraz 322 Nm pozwalają na osiągnięcie pierwszej „setki” po zaledwie 6,3 s (seryjnie 7,8).
Rzecz jasna nie zabrakło również zmian stylistycznych. Zderzaki i progi zaprojektowane przez niemieckiego tunera Hofele Design zostały przed zamontowaniem lekko poprawione, co jeszcze bardziej dodało autu indywidualności. Pojawiły się również 18-calowe obręcze MAM Nuovo i opony Dunlop SP SPORT MAXX o rozmiarze 235/40/R18. Jak nietrudno zauważyć, nadwozie otrzymało też specjalną folię z laminatem.
Oryginalny układ wydechowy został całkowicie wycięty, a jego miejsce zajął w pełni przelotowy układ o średnicy 3,5 cala. Wykonany na specjalne zamówienie podzespół dodał kolejne 12 koni. Audi trafiło następnie do hamowni, zmodyfikowano też elektronikę i zamontowano kilka drobnych, acz przydatnych elementów takich jak np. zawór typu BOV. Efekt? Basowe brzmienie po naciśnięciu pedału gazu i charakterystyczny dźwięk po jego odjęciu. Tylko tyle? Skądże!
Dzięki wprowadzeniu szeregu zmian technicznych, „tetetka” otrzymała porządny zastrzyk mocy i momentu obrotowego. 221 KM oraz 322 Nm pozwalają na osiągnięcie pierwszej „setki” po zaledwie 6,3 s (seryjnie 7,8).
źródło: Wroom.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl
Podobne: Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl




Podobne galerie: Audi TT 1.8T tuning wg Wroom.pl


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Audi
Newsletter
Galerie zdjęć