Tuning » Aktualności » BMW E36 - z naciskiem na detale

Czas leci, więc auta, które dotychczas były pojazdami współczesnymi, niebawem staną się youngtimerami, a ich miejsce zajmą nastepne pokolenia. Tak właśnie jest z BMW E30 i E36. To pierwsze pomału wkracza do grona klasyków, a jego miejsce zajmuje E36.
Przyznajemy, że ta generacja serii 3 jest dość bogato reprezentowana na rynku aut używanych. Ale o naprawdę zadbany, w pełni oryginalny egzemplarz coraz trudniej. Większość E36 przejawia bardzo słaby stan techniczny, albo tzw. "wiejski tuning" Dlatego tym bardziej cieszą nas wysmakowane projekty z udziałem tego modelu. Prezentowane E36 Coupe pochodzi z USA. Jego właściciel, zaraz po kupnie zdecydował się na kilka modyfikacji. Zdecydowanie postawił na detale, które pozwoliły upiększyć pojazd, jednocześnie zachowując jego charakter.
Zaczęło się od felg, czyli pięknych BBS Style-5, które stanowią ogromną zaletę prezentowanego egzemplarza. Po czasie jednak, właściciel uznał, że przydałoby się też obniżyć zawieszenie. Niedługo potem, seryjne amortyzatory i sprężyny zastąpiono gwintowanymi odpowiednikami. Aby dodatkowo poprawić wygląd nadwozia, z tyłu zamontowano dyfuzor i efektowną końcówkę wydechu. Pod maską z kolei nie zmieniono nic. Drzemie tam 2,5-litrowa, sześciocylindrówka.
Cieszy nas, że właściciel zachował oryginalny charakter pojazdu i nie przesadził z ospojlerowaniem. To coraz rzadsze w przypadku tego modelu.
Przyznajemy, że ta generacja serii 3 jest dość bogato reprezentowana na rynku aut używanych. Ale o naprawdę zadbany, w pełni oryginalny egzemplarz coraz trudniej. Większość E36 przejawia bardzo słaby stan techniczny, albo tzw. "wiejski tuning" Dlatego tym bardziej cieszą nas wysmakowane projekty z udziałem tego modelu. Prezentowane E36 Coupe pochodzi z USA. Jego właściciel, zaraz po kupnie zdecydował się na kilka modyfikacji. Zdecydowanie postawił na detale, które pozwoliły upiększyć pojazd, jednocześnie zachowując jego charakter.
Zaczęło się od felg, czyli pięknych BBS Style-5, które stanowią ogromną zaletę prezentowanego egzemplarza. Po czasie jednak, właściciel uznał, że przydałoby się też obniżyć zawieszenie. Niedługo potem, seryjne amortyzatory i sprężyny zastąpiono gwintowanymi odpowiednikami. Aby dodatkowo poprawić wygląd nadwozia, z tyłu zamontowano dyfuzor i efektowną końcówkę wydechu. Pod maską z kolei nie zmieniono nic. Drzemie tam 2,5-litrowa, sześciocylindrówka.
Cieszy nas, że właściciel zachował oryginalny charakter pojazdu i nie przesadził z ospojlerowaniem. To coraz rzadsze w przypadku tego modelu.
źródło: stancenation
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
BMW E36 - z naciskiem na detale
BMW E36 - z naciskiem na detale
chuck norris 2012-08-20 13:00
ale zajebista bryka !!! to się nazywa tiuning kurde chciałbym takiego mieć
Podobne: BMW E36 - z naciskiem na detale




Podobne galerie: BMW E36 - z naciskiem na detale



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć