Tuning » Aktualności » BMW M3 E46 i Z4M po tuningu G-Power

BMW M3 E46 i Z4M po tuningu G-Power
G-Power - specjalista od modyfikowania aut marki BMW - postanowił cofnąć się nieco w czasie i przygotować pakiety tuningowe dla modeli M3 E46 i Z4M.
Zastosowanie nowego doładowania ASA TM I 20 pozwoliło na podniesienie mocy i momentu obrotowego w standardowym 3,2-litrowym silniku benzynowym. Do dyspozycji jest 450 zamiast 343 KM oraz 450 zamiast 365 Nm. Dodatkowe 107 koni mechanicznych zaowocowało znaczną poprawą osiągów M-trójki. Podczas, gdy seryjny model przyspiesza do 200 km/h w 18,1 sekundy, samochodowi zmodyfikowanemu zajmuje to 14,7 sekundy. Co ciekawe, najnowsze, BMW M3 wyposażone w 420-konny silnik V8 pokonuje barierę 200 km/h po 15,8 sekundy. W celu poprawy własności jezdnych, zarówno w modelu M3 E46, jak i Z4M zamontowano specjalne zawieszenie G-Power umożliwiające 9-poziomową regulację wysokości prześwitu. Auto zyskało też 20-calowe obręcze zaopatrzone w ogumienie Michelin Pilot Sport o rozmiarze 245/30 ZR 20 z przodu i 285/25 ZR 20 z tyłu.
Opcjonalnie klienci mogą także zamówić zmodyfikowany układ wydechowy wydający bardziej rasowe brzmienie.
Zastosowanie nowego doładowania ASA TM I 20 pozwoliło na podniesienie mocy i momentu obrotowego w standardowym 3,2-litrowym silniku benzynowym. Do dyspozycji jest 450 zamiast 343 KM oraz 450 zamiast 365 Nm. Dodatkowe 107 koni mechanicznych zaowocowało znaczną poprawą osiągów M-trójki. Podczas, gdy seryjny model przyspiesza do 200 km/h w 18,1 sekundy, samochodowi zmodyfikowanemu zajmuje to 14,7 sekundy. Co ciekawe, najnowsze, BMW M3 wyposażone w 420-konny silnik V8 pokonuje barierę 200 km/h po 15,8 sekundy. W celu poprawy własności jezdnych, zarówno w modelu M3 E46, jak i Z4M zamontowano specjalne zawieszenie G-Power umożliwiające 9-poziomową regulację wysokości prześwitu. Auto zyskało też 20-calowe obręcze zaopatrzone w ogumienie Michelin Pilot Sport o rozmiarze 245/30 ZR 20 z przodu i 285/25 ZR 20 z tyłu.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW M3 E46 i Z4M po tuningu G-Power
Podobne: BMW M3 E46 i Z4M po tuningu G-Power



Podobne galerie: BMW M3 E46 i Z4M po tuningu G-Power


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter