Tuning  »  Aktualności  »  BMW M4 - moc przeszło 700 KM i felgi ADV.1
BMW M4

BMW M4 - moc przeszło 700 KM i felgi ADV.1

2018-04-19 - J. Kruczek     Tagi: ADV.1, Tuning, BMW M4, BMW
BMW M4 jest bardzo wdzięcznym autem do tuningu. Na ulicach znajdziemy wiele przerobionych egzemplarzy, ale nie wszystkie mogą się pochwalić mocą większą niż Ferrari 488 GTB. A tak jest w przypadku prezentowanej maszyny.

Widoczny na zdjęciach egzemplarz został zaprezentowany przez ADV.1. Auto wykorzystano do promowania nowych felg o oznaczeniu M.V2 CS. Jak widać koła w rozmiarze 20 cali są naprawdę imponujące. Szczególnie błyszczący czerwony lakier przykuwa uwagę. Jednak w prezentowanym BMW M4 koła to nie wszystko.
BMW M4BMW M4
BMW M4 w standardzie posiada trzylitrowy silnik z podwójnym doładowaniem o mocy 425 KM i momencie 550 Nm. Dzięki wymianie turbosprężarek oraz wydechowi Akrapovic udało się wykrzesać z silnika moc 702 KM. To zwiastuje naprawdę niezłe wrażenia z jazdy. Tuner zmodyfikował sprzęgło, zastosował wzmocnione osie oraz wykorzystał sprężyny KW.
BMW M4BMW M4
Nadwozie polakierowano na biało, co idealnie kontrastuje z czerwonymi felgami. Całość wzbogaciły elementy nadwozia z oferty M Performance.
BMW M4BMW M4

Najnowszy film z Video.V10.pl więcej »
Tesla Model X w teście dachowania


Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

BMW M4 - moc przeszło 700 KM i felgi ADV.1

BMW M4 - moc przeszło 700 KM i felgi ADV.1
gino 2018-04-19 16:52
Co z tego że ma moc większą niż 488 skoro nie jeździ i nie wygląda tak jak ferrari. Podniesienie mocy na nikim już dzisiaj wrażenia nie robi (nie ma się czym podniecać) można to zrobić bardzo łatwo za kilka "złoty" bardzo ważne jest natomiast odpowiednie przeniesienie jej na drogę i żywotność silnika. Widziałem GT-R y po 1000 koni a ślizgały się po asfalcie jak po lodzie nadając się jedynie do wyścigów po prostej (a i z tym były problemy) i to po odpowiednim nagumowaniu toru.