Tuning  »  Aktualności  »  BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...
BMW M5 G-Power

BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...

2012-02-20 - A. Ruciński     Tagi: BMW, BMW M5, G-Power
BMW M5 należy do grupy bardzo narowistych, tylnonapędowych sedanów. Wielu uważa, że nawet seryjne 560 KM generowane z 4,4 litrowego V8 to zbyt wiele jak na jedną oś. Po przeciwnej stronie barykady stoją wyznawcy czystej mocy - im więcej, tym lepiej...

Z pewnością do tej grupy należy tuner G-Power, co udowadnia swoim nowym projektem opartym na BMW M5 (F10). Sportowy wydech, przeprojektowany dolot i nowa elektronika sterująca pracą silnika dały efekt w postaci 80 dodatkowych koni mechanicznych. M5 G-Power może więc poszczycić się mocą 640 KM i momentem obrotowym wynoszącym 777 Nm. Osiągi znacząco się poprawiły. Sprint 0-100 km/h trwa niespełna 4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h.
 
Oprócz zwiększonej mocy tuner oferuje również ceramiczne tarcze hamulcowe o znacznie większej wydajności oraz utwardzone i obniżone zawieszenie. Jedynym elementem stylistycznym, który zmieniono są 21-calowe felgi z oponami Michelin Pilot Super Sport. Niestety cena pakietu nie jest nam znana.



źródło: worldcarfans

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...