Tuning » Aktualności » BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...

BMW M5 należy do grupy bardzo narowistych, tylnonapędowych sedanów. Wielu uważa, że nawet seryjne 560 KM generowane z 4,4 litrowego V8 to zbyt wiele jak na jedną oś. Po przeciwnej stronie barykady stoją wyznawcy czystej mocy - im więcej, tym lepiej...
Z pewnością do tej grupy należy tuner G-Power, co udowadnia swoim nowym projektem opartym na BMW M5 (F10). Sportowy wydech, przeprojektowany dolot i nowa elektronika sterująca pracą silnika dały efekt w postaci 80 dodatkowych koni mechanicznych. M5 G-Power może więc poszczycić się mocą 640 KM i momentem obrotowym wynoszącym 777 Nm. Osiągi znacząco się poprawiły. Sprint 0-100 km/h trwa niespełna 4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Oprócz zwiększonej mocy tuner oferuje również ceramiczne tarcze hamulcowe o znacznie większej wydajności oraz utwardzone i obniżone zawieszenie. Jedynym elementem stylistycznym, który zmieniono są 21-calowe felgi z oponami Michelin Pilot Super Sport.
Niestety cena pakietu nie jest nam znana.
Z pewnością do tej grupy należy tuner G-Power, co udowadnia swoim nowym projektem opartym na BMW M5 (F10). Sportowy wydech, przeprojektowany dolot i nowa elektronika sterująca pracą silnika dały efekt w postaci 80 dodatkowych koni mechanicznych. M5 G-Power może więc poszczycić się mocą 640 KM i momentem obrotowym wynoszącym 777 Nm. Osiągi znacząco się poprawiły. Sprint 0-100 km/h trwa niespełna 4 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h.
źródło: worldcarfans
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...
Podobne: BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...




Podobne galerie: BMW M5 G-Power - gdy 560 KM to zbyt mało...



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW