Tuning » Aktualności » BMW X5 według Hartge

BMW określa swój model X5 jako SAV. To skrót oznaczający Sport Activity Vehicle, któremu tuner Hartge nadał nowy wymiar.
W tym przypadku zdecydowanie postawiono na sport. Pod maską poczyniono
znaczne zmiany. Dzięki przeprogramowaniu jednostki sterującej ECU moc
silnika 3.0d wzrosła z seryjnych 235 do 275KM. Maksymalny moment
obrotowy wynosi teraz równe 600 Nm, co pozwala na bezstresowe
wyprzedzanie w każdej sytuacji.
Wygląd obwieszonego spoilerami X5 od
Hartge jest kwestią indywidualnego gustu, natomiast osiągi tego
ważącego ponad 2150 kg SAV-a zawstydzić mogą niejedno auto sportowe.
Pierwsza setka na prędkościomierzu optymistycznie wyskalowanym do 300
km/h pojawia sie już po 7,4 sekundy (seria 8,3 s). Trzymając pedał gazu
wciśnięty do podłogi, wskazówka pnie się w górę skali póki nie osiągnie
wartości 235 km/h. O trakcję dba napęd na cztery koła. W samych
superlatywach można mówić o doskonale i szybko działającej 6-biegowej
automatycznej skrzyni biegów, z którą sprzężono układ napędowy.
Zawieszenie obniżono o 30mm względem oryginału. Wnęki kół szczelnie
wypełniają 22-calowe obręcze aluminiowe "Classic 2" obute w sportowe
opony Pirelli Scorpion Zero o szerokości bieżnika 285 mm z przodu i aż
355 mm na tylnej osi! Wewnątrz zamówić możemy sportową kierownicę ze
spłaszczonym u dołu wieńcem i szereg akcesoriów z logo tunera. Tylko ta
cena. Koszt kompletnej przeróbki (pełen pakiet optyczny, 22-calowe koła
z oponami oraz modyfikacja silnika) to wydatek 57 554 euro (plus VAT).
źródło: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW X5 według Hartge
Podobne: BMW X5 według Hartge




Podobne galerie: BMW X5 według Hartge
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW