Tuning » Aktualności » BMW Z4 E85 od JM Cardesign - odświeżony roadster

BMW Z4 E85 od JM Cardesign - odświeżony roadster
2011-08-20 - A. Ruciński Tagi: BMW, BMW Z4, Roadster, JM Cardesign
Niemiecki tuner JM Cardesign wziął na warsztat kilkuletnie już BMW Z4 E85 i przeprowadził w nim kilka znaczących, choć nie rzucających się w oczy zmian.
Pierwszą modyfikacją było upodobnienie starej wersji do nowszego modelu E89. W tym celu przeszczepiono przód, lecz nie obeszło się bez drobnego cięcia i dopasowywania zderzaka oraz wlotów powietrza. Rozstaw kół z tyłu zwiększył się o 30 mm co wymusiło zastosowanie szerszych progów z otworami wspomagającymi chłodzenie hamulców oraz zmodyfikowanego zderzaka tylnego. Na klapie pojawił się też spojler. Wszystkie lampy wykonano w technologii LED. Wrażenie robią kierunkowskazy w kształcie logo BMW. Aby poprawić prowadzenie zastosowano gwintowane, regulowane zawieszenie KW. Dzięki temu trzyczęściowe, skręcane felgi VS prezentują się jeszczae lepiej. Na 20 - calowe obręcze naciągnieto opony Dunlop Sport MAXX o szerokościach: 245 mm z przodu i 285 z tyłu.
Jak wiadomo kabriolety są dużo mniej sztywne niż auta z zamknietym dachem, dlatego niezbędna okazała się rozpórka przedniego zawieszenia marki Wiechers. Wydech pozostał standardowy poza innymi końcówkami o średnicy 76 mm.
Pierwszą modyfikacją było upodobnienie starej wersji do nowszego modelu E89. W tym celu przeszczepiono przód, lecz nie obeszło się bez drobnego cięcia i dopasowywania zderzaka oraz wlotów powietrza. Rozstaw kół z tyłu zwiększył się o 30 mm co wymusiło zastosowanie szerszych progów z otworami wspomagającymi chłodzenie hamulców oraz zmodyfikowanego zderzaka tylnego. Na klapie pojawił się też spojler. Wszystkie lampy wykonano w technologii LED. Wrażenie robią kierunkowskazy w kształcie logo BMW. Aby poprawić prowadzenie zastosowano gwintowane, regulowane zawieszenie KW. Dzięki temu trzyczęściowe, skręcane felgi VS prezentują się jeszczae lepiej. Na 20 - calowe obręcze naciągnieto opony Dunlop Sport MAXX o szerokościach: 245 mm z przodu i 285 z tyłu.
Jak wiadomo kabriolety są dużo mniej sztywne niż auta z zamknietym dachem, dlatego niezbędna okazała się rozpórka przedniego zawieszenia marki Wiechers. Wydech pozostał standardowy poza innymi końcówkami o średnicy 76 mm.
BMW Z4 V10 vs BMW M3 ESS
We wnętrzu kilka elementów zostało pomalowane w kolorze karoserii, czyli błyszczącą czernią. Poza tym nie wyróżnia się ono niczym szczególnym. Mimo, że BMW Z4 nie należy do najpiękniejszych roadsterów, dzięki wspaniałym felgom i delikatnym zmianom stylistycznym prezentuje się okazale. Niemcy potrafią modyfikować swoje rodzime produkty.
źródło: gtspirit
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW Z4 E85 od JM Cardesign - odświeżony roadster
Podobne: BMW Z4 E85 od JM Cardesign - odświeżony roadster




Podobne galerie: BMW Z4 E85 od JM Cardesign - odświeżony roadster



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Newsletter
Galerie zdjęć

