Tuning » Aktualności » Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu

Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
2018-12-20 - J. Kruczek Tagi: Brabus 700 4×4, Mercedes, Mercedes G 63 AMG, Mercedes G
Brabus 700 4×4² Final Edition jest prawdziwą gratką dla osób szukających prawdziwej terenowej bestii zdolnej pogonić sportowe samochody. Nadworny tuner Mercedesa wziął na warsztat model G63 poprzedniej generacji i stworzył potwora na wzór G500 4×4².
Prześwit podniesiono o solidne 60 cm. Zawieszeniem można sterować elektronicznie i wybrać jeden z trybów: Comfort, Sport, Off-road i Individual. Brabus 700 4×4² Final Edition to nie tylko zawieszenie, ale przede wszystkim motor. A pod maską pracuje potężny 5,5-litrowy silnik V8 twin-turbo, który sparowano z 7-biegową skrzynią automatyczną. Jednostka generuje 690 KM i moment obrotowy 960 Nm. Terenówka osiąga setkę w czasie poniżej 5 sekund. Prędkość maksymalna wyniesie 210 km/h. Co jeszcze oferuje nam Brabus 700 4×4² Final Edition? Mamy tu nadkola z włókna węglowego, dachowy spojler z oświetleniem LED oraz 22-calowe felgi obute w opony Pirelli Scorion ATR. Wnętrze standardowo zaoferuje dwutonową tapicerkę w czernii i brązie. Jednak klient może sobie zamówić spersonalizowany kokpit. Brabus 700 4×4² Final Edition trafi na rynek w liczbie zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich został wyceniony na 209 000 euro.
Prześwit podniesiono o solidne 60 cm. Zawieszeniem można sterować elektronicznie i wybrać jeden z trybów: Comfort, Sport, Off-road i Individual. Brabus 700 4×4² Final Edition to nie tylko zawieszenie, ale przede wszystkim motor. A pod maską pracuje potężny 5,5-litrowy silnik V8 twin-turbo, który sparowano z 7-biegową skrzynią automatyczną. Jednostka generuje 690 KM i moment obrotowy 960 Nm. Terenówka osiąga setkę w czasie poniżej 5 sekund. Prędkość maksymalna wyniesie 210 km/h. Co jeszcze oferuje nam Brabus 700 4×4² Final Edition? Mamy tu nadkola z włókna węglowego, dachowy spojler z oświetleniem LED oraz 22-calowe felgi obute w opony Pirelli Scorion ATR. Wnętrze standardowo zaoferuje dwutonową tapicerkę w czernii i brązie. Jednak klient może sobie zamówić spersonalizowany kokpit. Brabus 700 4×4² Final Edition trafi na rynek w liczbie zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich został wyceniony na 209 000 euro.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
5
Komentarze do:
Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu

Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
Diesel Power 2018-12-20 17:01
Z chęcią bym go wziął na przejażdżkę po prawdziwym offroadzie, gdzieś przez pustynię, sawannę albo jakieś dzikie stepy. Oczywiście nie na tych oponach i z dodatkowym zbiornikiem paliwa. Na asfalcie to się marnuje. :/
Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
kierat 2018-12-21 09:25
To ile on ma teraz prześwitu skoro "Prześwit podniesiono o solidne 60 cm"? Chyba 105cm bo standardowa wersja miała bodajże 45cm.
Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
Baobab 2018-12-21 11:10
No G-Klasa to auto moich marzeń, ale cena jest tak zaporowa, że nawet używka kosztuje majątek. Wiem jednak, ze kiedyś będzie moje. Narazie jeżdźe Tucsonem, który wziąłem sobie z Master1.pl jako auto pokontraktowe i daje radę. Najważniejsze jednak dla mnie było to, że to używka, o której mogę dowiedzieć się wszystkiego, bo była serwisowana przez firmę leasingową wcześniej.
Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
GitButter 2019-07-06 03:21
nie wiem o co Ci chodzi
Podobne: Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu




Podobne galerie: Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter