Tuning » Aktualności » Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu

Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
2018-12-20 - J. Kruczek Tagi: Brabus 700 4×4, Mercedes, Mercedes G 63 AMG, Mercedes G
Brabus 700 4×4² Final Edition jest prawdziwą gratką dla osób szukających prawdziwej terenowej bestii zdolnej pogonić sportowe samochody. Nadworny tuner Mercedesa wziął na warsztat model G63 poprzedniej generacji i stworzył potwora na wzór G500 4×4².
Prześwit podniesiono o solidne 60 cm. Zawieszeniem można sterować elektronicznie i wybrać jeden z trybów: Comfort, Sport, Off-road i Individual. Brabus 700 4×4² Final Edition to nie tylko zawieszenie, ale przede wszystkim motor. A pod maską pracuje potężny 5,5-litrowy silnik V8 twin-turbo, który sparowano z 7-biegową skrzynią automatyczną. Jednostka generuje 690 KM i moment obrotowy 960 Nm. Terenówka osiąga setkę w czasie poniżej 5 sekund. Prędkość maksymalna wyniesie 210 km/h. Co jeszcze oferuje nam Brabus 700 4×4² Final Edition? Mamy tu nadkola z włókna węglowego, dachowy spojler z oświetleniem LED oraz 22-calowe felgi obute w opony Pirelli Scorion ATR. Wnętrze standardowo zaoferuje dwutonową tapicerkę w czernii i brązie. Jednak klient może sobie zamówić spersonalizowany kokpit. Brabus 700 4×4² Final Edition trafi na rynek w liczbie zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich został wyceniony na 209 000 euro.
Prześwit podniesiono o solidne 60 cm. Zawieszeniem można sterować elektronicznie i wybrać jeden z trybów: Comfort, Sport, Off-road i Individual. Brabus 700 4×4² Final Edition to nie tylko zawieszenie, ale przede wszystkim motor. A pod maską pracuje potężny 5,5-litrowy silnik V8 twin-turbo, który sparowano z 7-biegową skrzynią automatyczną. Jednostka generuje 690 KM i moment obrotowy 960 Nm. Terenówka osiąga setkę w czasie poniżej 5 sekund. Prędkość maksymalna wyniesie 210 km/h. Co jeszcze oferuje nam Brabus 700 4×4² Final Edition? Mamy tu nadkola z włókna węglowego, dachowy spojler z oświetleniem LED oraz 22-calowe felgi obute w opony Pirelli Scorion ATR. Wnętrze standardowo zaoferuje dwutonową tapicerkę w czernii i brązie. Jednak klient może sobie zamówić spersonalizowany kokpit. Brabus 700 4×4² Final Edition trafi na rynek w liczbie zaledwie 10 egzemplarzy, a każdy z nich został wyceniony na 209 000 euro.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
Podobne: Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu




Podobne galerie: Brabus 700 4×4² Final Edition - stara G-klasa w szalonym wydaniu
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes