Tuning » Aktualności » Bugatti Veyron i jego mniej lub bardziej udane repliki

Bugatti Veyron i jego mniej lub bardziej udane repliki
2011-10-22 - A. Ruciński Tagi: Bugatti, Supersamochody, Bugatti Veyron, Repliki
Bugatti Veyron jest jednym z najszybszych, ale i najdroższych samochodów na świecie. Tylko niewielu stać na posiadanie i utrzymanie takiego auta. Zwykli obywatele mogą co najwyżej pozwolić sobie na replikę króla supersamochodów. Czy to dobry pomysł?
Prezentujemy Wam trzy pojazdy udające Bugatti Veyrona, z których każdy nieco się od siebie różni. Pierwszy, szary egzemplarz pochodzi z Atlanty w USA. Przypomina nieco Veyrona, ale nawet niezbyt wprawne oko zauważy, że coś jest nie tak. Tył pojazdu jest dość mocno pochylony a karoseria wygląda bardzo zabawkowo. Nie znamy dokładnej specyfikacji tego, konkretnego auta, ale wiadomo, że w Stanach Zjednoczonych kilka firm oferuje "przeróbkę na Veyrona" Za bazę służy zazwyczaj Ford Mustang, różne Mercedesy czy Chevrolet Corvette C5. Silniki? Nienajgorsze. Stosuje się m.in V8 Forda o mocy 225 KM. Bardziej wymagający mogą sięgnąć po dwa V12 BMW co już bardziej pasuje do "Bugatti" Koszt takiej przeróbki to minimum 50 000 dolarów.
Czy samochodowa podróbka jest w stanie choć trochę zastąpić oryginał? Jeśli bardziej lubimy patrzeć na auto, niż nim jeździć na pewno tak. Dobrze wykonana replika będzie bowiem wyglądać jak oryginał. Co innego kwestia osiągów i prowadzenia - tutaj nic nie zastąpi prawdziwego Veyrona.
Prezentujemy Wam trzy pojazdy udające Bugatti Veyrona, z których każdy nieco się od siebie różni. Pierwszy, szary egzemplarz pochodzi z Atlanty w USA. Przypomina nieco Veyrona, ale nawet niezbyt wprawne oko zauważy, że coś jest nie tak. Tył pojazdu jest dość mocno pochylony a karoseria wygląda bardzo zabawkowo. Nie znamy dokładnej specyfikacji tego, konkretnego auta, ale wiadomo, że w Stanach Zjednoczonych kilka firm oferuje "przeróbkę na Veyrona" Za bazę służy zazwyczaj Ford Mustang, różne Mercedesy czy Chevrolet Corvette C5. Silniki? Nienajgorsze. Stosuje się m.in V8 Forda o mocy 225 KM. Bardziej wymagający mogą sięgnąć po dwa V12 BMW co już bardziej pasuje do "Bugatti" Koszt takiej przeróbki to minimum 50 000 dolarów.
Bugatti Veyron 16.4 Super Sport - test
Drugi z egzemplarzy nieco różni się nadwoziem. Jest bowiem repliką Veyrona Roadster. Należy do Hindusa z Delhi, posiadającego jeszcze Lamborghini Gallardo, Rolls Royce`a Phantoma czy Range Rovera. Oczywiście w oryginale. Niestety, prawdziwy Veyron okazał się zbyt drogi nawet dla bogatego Hindusa. Replika roadstera według informacji zamieszczonych w sieci oparta jest na samochodzie Tata Nano. Jakoś nie chce nam się w to wierzyć.
Ostatnie auto powstało na podzespołach Mercury Cougara z 2002 roku. Jest to zdecydowanie najwierniejsza kopia Veyrona jaką prezentowaliśmy. Przynajmniej jeśli chodzi o nadwozie. Trudno zauważyć róznicę w stosunku do oryginału. Może właśnie dlatego samochód został sprzedany niedawno za 79 000 dolarów.
źródło: gtspirit
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Bugatti Veyron i jego mniej lub bardziej udane repliki
Podobne: Bugatti Veyron i jego mniej lub bardziej udane repliki




Podobne galerie: Bugatti Veyron i jego mniej lub bardziej udane repliki


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Bugatti
Galerie zdjęć
Newsletter