Tuning » Aktualności » Debiut Oakley Design w segmencie Ferrari

Debiut Oakley Design w segmencie Ferrari
2010-06-08 - R. Warecki Tagi: Ferrari, Ferrari 458 Italia, Tuning, Oakley Design
Brytyjski Oakley Design, specjalizujący się w modach do pojazdów marki Porsche, zaopiekował się Ferrari 458 Italia. Co z tego wyszło? Muśnięte nowymi liniami nadwozie, na pierwszy rzut oka nie zdradza modyfikacji stylistycznych, zastosowano nową, dolną owiewkę przedniego zderzaka i subtelny, tylny spoiler, które pełnią ważną rolę aerodynamiczną.
Zobacz także: Ferrari 612 Scaglietti Novitec Rosso - powtórka z rozgrywki »Optymalny przyrost siły dociskającej koła pojazdu do nawierzchni wynosi 45kg dla osi przedniej oraz 25kg dla osi tylnej i jest realizowany przy prędkości 240km/h. Pod tym samym względem zoptymalizowano także dyfuzor, który wraz z ospoilerowaniem przyklei pojazd do podłoża.
Strona mechaniczna samochodu również nie została pozostawiona bez opieki. Nowa mapa centralnej jednostki sterującej, pojemniejsza puszka filtra powietrza wykonana z włókien węglowych a także większa średnica przewodów doprowadzających świeże powietrze do kolektora dolotowego zaowocowały przyrostem mocy jednostki napędowej o 57KM i 27Nm.
Warto przypomnieć, że seryjnie wysterowane V8 o pojemności 4499cm³ oferuje 570KM mocy i 540Nm momentu obrotowego co pozwala na osiągnięcie prędkości 100km/h w 3.4 sekundy. Po wspomnianych zmianach i redukcji masy własnej o 65kg (głównie dzięki karbonizowanym elementom poszycia) udało się urwać jeszcze 0.4 sekundy! Sprint wersji Oakley Design do pierwszej setki trwa zaledwie 3 sekundy a prędkościomierz zatrzymuje się na wskazaniu 330km/h.
Co jeszcze znajdzie się w pakiecie? To co tunerzy lubią najbardziej, potężne koła o wymiarze 20x9-cali z przodu i 20x11-cali z tyłu, z ogumieniem Pirelli Trofeo. Stonowane modyfikacje to bardzo rozsądne posunięcie, tym bardziej, że firma dopiero debiutuje w poprawianiu Ferrari. Tym co z pewnością zaostrzy apetyt klientów jest bardzo ograniczona podaż, zaledwie pięć egzemplarzy.
Zobacz także: Ferrari 612 Scaglietti Novitec Rosso - powtórka z rozgrywki »
Strona mechaniczna samochodu również nie została pozostawiona bez opieki. Nowa mapa centralnej jednostki sterującej, pojemniejsza puszka filtra powietrza wykonana z włókien węglowych a także większa średnica przewodów doprowadzających świeże powietrze do kolektora dolotowego zaowocowały przyrostem mocy jednostki napędowej o 57KM i 27Nm.
Co jeszcze znajdzie się w pakiecie? To co tunerzy lubią najbardziej, potężne koła o wymiarze 20x9-cali z przodu i 20x11-cali z tyłu, z ogumieniem Pirelli Trofeo. Stonowane modyfikacje to bardzo rozsądne posunięcie, tym bardziej, że firma dopiero debiutuje w poprawianiu Ferrari. Tym co z pewnością zaostrzy apetyt klientów jest bardzo ograniczona podaż, zaledwie pięć egzemplarzy.
źródło: zercustoms.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Debiut Oakley Design w segmencie Ferrari
Podobne: Debiut Oakley Design w segmencie Ferrari




Podobne galerie: Debiut Oakley Design w segmencie Ferrari



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ferrari
Galerie zdjęć
Newsletter