Tuning » Aktualności » Genewa 2011: Ferrari 599 GTO jeszcze mocniejsze!

Genewa 2011: Ferrari 599 GTO jeszcze mocniejsze!
2011-03-04 - M. Grygier Tagi: Ferrari, Novitec, Ferrari 599 GTB, Novitec Rosso, Ferrari 599 GTO, Ferrari 599 GTB Fiorano
To już jest największa odwaga, aby rzucać się z modyfikacjami na topowy model Ferrari 599 GTO. Kto się odważył? Tuner Novitec Rosso.
Najbardziej ekskluzywny i najmocniejszy produkowany model Ferrari, czyli 599 GTO wydaje się nie spełniać oczekiwań Novitec Rosso, bo do Genewy firma przywiozła bardzo wzmocnioną odmianę Bi-Kompressor. Jak sama nazwa wskazuje, seryjny wolnoobrotowy silnik V12 wyposażono w podwójne doładowanie! Efektem jest moc, która eksplodowała z 670 KM do aż 888 KM! Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 860 Nm i osiągany jest przy 6600 obrotów na minutę. Wcześniej było 620 Nm.
Jednak osiągi jakoś szczególnie nie poszybowały w górę. Pierwsza setka pojawia się o 0,15 s wcześniej (3,2 s). Od 0-200 km/h tak przygotowane 599 GTO rozpędza się w czasie 9,1 sekundy, a maksymalnie możemy pognać z prędkością 340 km/h, czyli o kilka kilometrów szybciej niż w serii. Jakie zmiany jeszcze zaproponował tuner Novitec Rosso? To przede wszystkim poprawa właściwości jezdnych (aż dziwimy się, że to możliwe!), poprzez dodanie nowych, jeszcze bardziej sportowych sprężyn. Dla wielbicieli miejskiej jazdy możliwe jest zamontowanie systemu unoszącego auto o 40mm.
Zobacz także: Ferrari 612 Scaglietti Novitec Rosso - powtórka z rozrywki »Nowe są również koła, które tuner określa jako najlżejsze z wszystkich dostępnych na świecie. Hmm, ciekawe. Przednie 21-calowe ważą 10 kilogramów, a tylne w rozmiarze 23-cali 13,8 kg.Na koniec kilka słów na temat wyglądu. 599 GTO Bi-Kompressor otrzymało srebrny lakier oraz żółte akcenty. Na drzwiach znalazły się jaśniejsze okręgi, które upamiętniają model 250 GTO, który wygrał Tour de France w 1964 roku.
Najbardziej ekskluzywny i najmocniejszy produkowany model Ferrari, czyli 599 GTO wydaje się nie spełniać oczekiwań Novitec Rosso, bo do Genewy firma przywiozła bardzo wzmocnioną odmianę Bi-Kompressor. Jak sama nazwa wskazuje, seryjny wolnoobrotowy silnik V12 wyposażono w podwójne doładowanie! Efektem jest moc, która eksplodowała z 670 KM do aż 888 KM! Maksymalny moment obrotowy wynosi teraz 860 Nm i osiągany jest przy 6600 obrotów na minutę. Wcześniej było 620 Nm.
Jednak osiągi jakoś szczególnie nie poszybowały w górę. Pierwsza setka pojawia się o 0,15 s wcześniej (3,2 s). Od 0-200 km/h tak przygotowane 599 GTO rozpędza się w czasie 9,1 sekundy, a maksymalnie możemy pognać z prędkością 340 km/h, czyli o kilka kilometrów szybciej niż w serii. Jakie zmiany jeszcze zaproponował tuner Novitec Rosso? To przede wszystkim poprawa właściwości jezdnych (aż dziwimy się, że to możliwe!), poprzez dodanie nowych, jeszcze bardziej sportowych sprężyn. Dla wielbicieli miejskiej jazdy możliwe jest zamontowanie systemu unoszącego auto o 40mm.
Zobacz także: Ferrari 612 Scaglietti Novitec Rosso - powtórka z rozrywki »
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Genewa 2011: Ferrari 599 GTO jeszcze mocniejsze!
Podobne: Genewa 2011: Ferrari 599 GTO jeszcze mocniejsze!




Podobne galerie: Genewa 2011: Ferrari 599 GTO jeszcze mocniejsze!



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Ferrari
Newsletter
Galerie zdjęć