Tuning  »  Aktualności  »  Ford GT w 790-konnej wersji od GeigerCars
			
			
			
			 
									
					
					Ford GT w 790-konnej wersji od GeigerCars
							2009-11-27 - K. Spychalski     Tagi: Ford, Supersamochody, Ford GT, GeigerCars, Coupe
						
						
						GeigerCars zaprezentowało legendarnego już Forda GT po specjalnej przygotowanej kuracji sterydowej.
Podstawową i kluczową zmianą jest zastosowanie większego, bo 4-litrowego (seryjnie 2,3-litrowy) kompresora wytwarzającego ciśnienie o wartości 1,25-bara, który wspiera jednostkę napędową V8 o pojemności 5,4-litra. Dzięki temu rozwija ona potężną moc 790 KM przy 6320 obr./min i moment obrotowy o wartości 863 Nm przy 4600 obr./min, co razem jest jest zapowiedzią niesamowitych osiągów - i tak też jest. Pierwsze 100 km/h pojawia się na liczniku po zaledwie 3,6 s, wartość 200 km/h to kwestia jedynie 9,6 s, z kolei 300 km/h "pęka" już po 22,8 s, tak śmiało pnąca się wzwyż wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero na wartości 360 km/h.
Przy takich osiągach zmiany nie mogły ominąć zawieszenia, które przestrojono i obniżono o 60 mm, z kolei nowy sportowy układ wydechowy zakończono dwiema rurami o średnicy 110 mm każda, a matowo czarne felgi aluminiowe (9x20 cali z przodu i 11x21 cali z tyłu) wyposażono w opony Dunlop SP Sport Maxx (245/35 R20 z przodu i 325/30 R21 z tyłu). Warto przypomnieć, że to nie pierwszy taki projekt niemieckiego tunera oparty na Fordzie GT. Dwa lata temu firma zaprezentowała auto wyposażone w nieco mniejszy, bo 3,3-litrowy kompresor, który zapewniał moc 711KM i 837 Nm momentu obrotowego, co zapewniało sprint do "setki" w czasie 3,5 s (o 0,1 s szybciej niż w przypadku nowego HP 790) i prędkość maksymalną o wartości 340 km/h (o 20 km/h wolniej niż HP 790).
	
	
	
	
									
					
					
Podstawową i kluczową zmianą jest zastosowanie większego, bo 4-litrowego (seryjnie 2,3-litrowy) kompresora wytwarzającego ciśnienie o wartości 1,25-bara, który wspiera jednostkę napędową V8 o pojemności 5,4-litra. Dzięki temu rozwija ona potężną moc 790 KM przy 6320 obr./min i moment obrotowy o wartości 863 Nm przy 4600 obr./min, co razem jest jest zapowiedzią niesamowitych osiągów - i tak też jest. Pierwsze 100 km/h pojawia się na liczniku po zaledwie 3,6 s, wartość 200 km/h to kwestia jedynie 9,6 s, z kolei 300 km/h "pęka" już po 22,8 s, tak śmiało pnąca się wzwyż wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero na wartości 360 km/h.
Przy takich osiągach zmiany nie mogły ominąć zawieszenia, które przestrojono i obniżono o 60 mm, z kolei nowy sportowy układ wydechowy zakończono dwiema rurami o średnicy 110 mm każda, a matowo czarne felgi aluminiowe (9x20 cali z przodu i 11x21 cali z tyłu) wyposażono w opony Dunlop SP Sport Maxx (245/35 R20 z przodu i 325/30 R21 z tyłu). Warto przypomnieć, że to nie pierwszy taki projekt niemieckiego tunera oparty na Fordzie GT. Dwa lata temu firma zaprezentowała auto wyposażone w nieco mniejszy, bo 3,3-litrowy kompresor, który zapewniał moc 711KM i 837 Nm momentu obrotowego, co zapewniało sprint do "setki" w czasie 3,5 s (o 0,1 s szybciej niż w przypadku nowego HP 790) i prędkość maksymalną o wartości 340 km/h (o 20 km/h wolniej niż HP 790).
źródło: WorldCarFans; informacja: Mototarget
										
					
				Dodaj komentarz
					Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
				logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
					Komentarze do:
Ford GT w 790-konnej wersji od GeigerCars
Podobne: Ford GT w 790-konnej wersji od GeigerCars
				 Ford Granada z 1700-konnym silnikiem z Koenigsegga - prawdziwy sleeper »
Ford Granada z 1700-konnym silnikiem z Koenigsegga - prawdziwy sleeper »
					
					 Audi R8 GT3-2 od MTM »
Audi R8 GT3-2 od MTM »
					
					 Ferrari 458 Italia z nowymi felgami od Hamann »
Ferrari 458 Italia z nowymi felgami od Hamann »
					
					 Lamborghini Gallardo według BF Performance »
Lamborghini Gallardo według BF Performance »
					
				Podobne galerie: Ford GT w 790-konnej wersji od GeigerCars
				 Ferrari F430 Edizione 747 - tuning Novitec Rosso »
Ferrari F430 Edizione 747 - tuning Novitec Rosso »
					
					 Nissan GT-R - tuning Tommy Kaira »
Nissan GT-R - tuning Tommy Kaira »
					
					 Lamborghini Gallardo LP560-4 - tuning IMSA »
Lamborghini Gallardo LP560-4 - tuning IMSA »
					
				Najczęściej czytane w tym miesiącu
				Tapety na pulpit Ford
				
				
				
				
				
				
				
			Galerie zdjęć
			Newsletter
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 Ford GT Geiger HP 790
Ford GT Geiger HP 790 
						
						 
						
						 Tapety Ford
						
						Tapety Ford  Grand Prix Wielkiej Brytanii - Silverstone - Pitbabes
Grand Prix Wielkiej Brytanii - Silverstone - Pitbabes  Mazda RX-8 po liftingu
Mazda RX-8 po liftingu  Tapety Ferrari
Tapety Ferrari  Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków?
Jak zwiększyć osiągi motocykla Suzuki bez dużych wydatków? Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim!
Kwalifikacje do GP Meksyku: bezbłędny Norris, dwa Ferrari za nim! Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk
Rajd Polski żegna Mikołajki. Kultowa impreza przenosi się na Śląsk Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V!
Nie możecie się doczekać GTA VI? Dzisiaj ściągniesz nowe samochody do ulepszonej GTA V! Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec
Prztyczek w nosy Trumpa i Muska. Amerykańscy żołnierze nie mogą zabrać Tesli Cybertruck do Niemiec 
 
			
 
 
			