Tuning » Aktualności » Klasyka z MTM - pierwsze Audi A7 Sportback!

Klasyka z MTM - pierwsze Audi A7 Sportback!
2011-02-09 - M. Grygier Tagi: Audi A7, MTM, Audi A7 Sportback
Audi A7 Sportback jest zupełną nowością na rynku. W salonach znajduje się dopiero od kilku miesięcy i do tej pory jakoś nie słyszeliśmy o jego modyfikacjach. Teraz, możemy Wam zaprezentować (prawdopodobnie) pierwszy pakiet przeznaczony dla tego modelu.
Zajęła się tym doskonała niemiecka firma tuningowa MTM, czyli Motoren Technik Mayer GmbH. Audi A7 Sportback to nieco większy brat znanego już A5 Sportback i celuje w oblegany ostatnio segment "czterodrzwiowych coupe". Konkurencją jest rzecz jasna Mercedes CLS oraz Porsche Panamera. O Astonie Martinie Rapide nie wspominając, bo to zupełnie inna liga cenowa. Zestaw stylizacyjny nie jest może jakiś wyjątkowy, nie posiada wielkich nakładek, zderzaków i spojlerów. Ale może to i dobrze! Zmiany ograniczają się głównie do nowych obręczy Bimoto o 9 ramionach z dystansami w rozmiarach od 20-30 mm. To w zasadzie tyle, jeżeli chodzi o wygląd. Pod maską także niewiele zmian. Trzylitrowa wysokoprężna V6-ka TDI o mocy 245 KM otrzymała dodatkowe kilka koni mechanicznych, dzięki czemu kierowca, wraz z pasażerami może cieszyć się ze stadka 285 KM i 580 Nm. Uzyskano to dzięki modułowi M-Cantronic. Cena montażu i samego chipa to 1393 euro. Bez fajerwerków, bez nadmiaru mocy, ale z pewnością przydatnie.
Już seryjna wersja wygląda wspaniale - zobacz wideo poniżej... Seryjnie wersja ta przyspiesza do pierwszej setki w czasie 6,3 sekundy. Z pewnością dzięki dodatkowej mocy będzie nieco lepiej, ale nieznacznie. Pakiet ciekawy, skromny i rozsądny. Bez nadmuchania...
Zajęła się tym doskonała niemiecka firma tuningowa MTM, czyli Motoren Technik Mayer GmbH. Audi A7 Sportback to nieco większy brat znanego już A5 Sportback i celuje w oblegany ostatnio segment "czterodrzwiowych coupe". Konkurencją jest rzecz jasna Mercedes CLS oraz Porsche Panamera. O Astonie Martinie Rapide nie wspominając, bo to zupełnie inna liga cenowa. Zestaw stylizacyjny nie jest może jakiś wyjątkowy, nie posiada wielkich nakładek, zderzaków i spojlerów. Ale może to i dobrze! Zmiany ograniczają się głównie do nowych obręczy Bimoto o 9 ramionach z dystansami w rozmiarach od 20-30 mm. To w zasadzie tyle, jeżeli chodzi o wygląd. Pod maską także niewiele zmian. Trzylitrowa wysokoprężna V6-ka TDI o mocy 245 KM otrzymała dodatkowe kilka koni mechanicznych, dzięki czemu kierowca, wraz z pasażerami może cieszyć się ze stadka 285 KM i 580 Nm. Uzyskano to dzięki modułowi M-Cantronic. Cena montażu i samego chipa to 1393 euro. Bez fajerwerków, bez nadmiaru mocy, ale z pewnością przydatnie.
źródło: ZerCustoms
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Klasyka z MTM - pierwsze Audi A7 Sportback!
Podobne: Klasyka z MTM - pierwsze Audi A7 Sportback!



Podobne galerie: Klasyka z MTM - pierwsze Audi A7 Sportback!



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit
Galerie zdjęć
Newsletter