Tuning » Aktualności » Lamborghini Gallardo LP600 Reiter Engineering

Lamborghini Gallardo LP600 Reiter Engineering
2011-01-04 - M. Grygier Tagi: Lamborghini, Lamborghini Gallardo, Reiter
Reiter Engineering to jednocześnie znany zakład tuningowy, ale również stajnia wyścigowa. Jak wiadomo, od tuningu do motosportu niedaleko...
Firma właśnie przedstawiła, a w zasadzie dopiero zapowiedziała swój nowy model Lamborghini Gallardo LP600+. Auto odpowiada technicznie samochodom kategorii GT3. W nowej interpretacji na 2011 rok zmian jest kilka. Przede wszystkim dotyczą aerodynamiki oraz jednostki napędowej. Nie trzeba dodawać, że wszystkie są przede wszystkim funkcjonalne, a nie jedynie wizualne. Z przodu dominuje zmodyfikowany zderzak ze sporymi spojlerami. Z tyłu mamy inną pokrywę bagażnika, wielkie skrzydło zapewniające ogromny docisk tylnej osi oraz interesujące końcówki nowego układu wydechowego, które spokojnie można montować w wersjach drogowych - są genialne! Pod maską znajduje się całkowicie zmodyfikowana jednostka napędowa. 5,2-litrowy silnik V10 otrzymał dodatkową moc, co w sumie daje aż 600 KM osiąganych przy 8000 obrotów na minutę. Poprawiono też przełożenia skrzyni biegów. Zawieszenie obniżono o 40 mm.
Zobacz także: Hamann Victory II, czyli ostre Lamborghini Gallardo! »Masa własna wynosi tylko 1190 kg. Udało się ją tak bardzo zbić między innymi dzięki takim zabiegom jak magnezowe felgi, czy przez pozbycie się większości zbędnych akcesoriów wnętrza. Całość kosztuje 288 900 euro, czyli około jednego miliona stu tysięcy złotych!
Firma właśnie przedstawiła, a w zasadzie dopiero zapowiedziała swój nowy model Lamborghini Gallardo LP600+. Auto odpowiada technicznie samochodom kategorii GT3. W nowej interpretacji na 2011 rok zmian jest kilka. Przede wszystkim dotyczą aerodynamiki oraz jednostki napędowej. Nie trzeba dodawać, że wszystkie są przede wszystkim funkcjonalne, a nie jedynie wizualne. Z przodu dominuje zmodyfikowany zderzak ze sporymi spojlerami. Z tyłu mamy inną pokrywę bagażnika, wielkie skrzydło zapewniające ogromny docisk tylnej osi oraz interesujące końcówki nowego układu wydechowego, które spokojnie można montować w wersjach drogowych - są genialne! Pod maską znajduje się całkowicie zmodyfikowana jednostka napędowa. 5,2-litrowy silnik V10 otrzymał dodatkową moc, co w sumie daje aż 600 KM osiąganych przy 8000 obrotów na minutę. Poprawiono też przełożenia skrzyni biegów. Zawieszenie obniżono o 40 mm.
Zobacz także: Hamann Victory II, czyli ostre Lamborghini Gallardo! »
źródło: WCF
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lamborghini Gallardo LP600 Reiter Engineering
Podobne: Lamborghini Gallardo LP600 Reiter Engineering




Podobne galerie: Lamborghini Gallardo LP600 Reiter Engineering



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Lamborghini
Galerie zdjęć
Newsletter