Tuning » Aktualności » Mercedes Ciento Once, czyli reaktywacja C111!

Zapomniany Gullwing - tak można najprościej określić rekordowy model Mercedesa z lat siedemdziesiątych!
Wtedy to auto było prawdziwym bohaterem. Biło rekordy, posiadało rewolucyjny wysokoprężny silnik... Wankla. Mercedes zbudował tylko kilka prototypów, lecz auto nigdy nie trafiło do produkcji seryjnej. Aż do teraz... Arturo Alonso, właściciel firmy GWA postanowił reaktywować C111. Sylwetka i wygląd są bardzo zbliżone do oryginału, choć projektant nieco uaktualnił design. Stworzył nową wersję tego samochodu, i nazwał ją Ciento Once.
Ten niecodzienny Gullwing powstał na ramie przestrzennej, w której umieszczono jednostkę napędową Mercedesa M120. Jest to silnik V12 o mocy 408 KM, który można podziwiać przez szklaną pokrywę komory silnikowej. Połączono go z 6-biegową skrzynią Cima H. Auto jest nieco krótsze od oryginału. Masa własna wynosi 1400 kg. Nadwozie wykonano z aluminium, z tyłu zamontowano wielki regulowany spojler oraz dyfuzor w dolnej części nadwozia.
Zobacz także: Nowy Mercedes CLS od Carlssona »Wnętrze jest inspirowane oryginalnym C111, choć znajdziemy również kilka nowoczesnych elementów, takich jak dodatki z włókna węglowego, tablicę rozdzielczą z W121R, polerowane aluminium i podświetlane progi. Nie znamy osiągów auta, ani tego, czy będzie produkowane seryjnie. Jeżeli znajdą się kupcy, z pewnością firma zdecyduje się na produkcję w kilku ekskluzywnych egzemplarzach. Jesteśmy na tak!
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Mercedes Ciento Once C111
Wtedy to auto było prawdziwym bohaterem. Biło rekordy, posiadało rewolucyjny wysokoprężny silnik... Wankla. Mercedes zbudował tylko kilka prototypów, lecz auto nigdy nie trafiło do produkcji seryjnej. Aż do teraz... Arturo Alonso, właściciel firmy GWA postanowił reaktywować C111. Sylwetka i wygląd są bardzo zbliżone do oryginału, choć projektant nieco uaktualnił design. Stworzył nową wersję tego samochodu, i nazwał ją Ciento Once.
Ten niecodzienny Gullwing powstał na ramie przestrzennej, w której umieszczono jednostkę napędową Mercedesa M120. Jest to silnik V12 o mocy 408 KM, który można podziwiać przez szklaną pokrywę komory silnikowej. Połączono go z 6-biegową skrzynią Cima H. Auto jest nieco krótsze od oryginału. Masa własna wynosi 1400 kg. Nadwozie wykonano z aluminium, z tyłu zamontowano wielki regulowany spojler oraz dyfuzor w dolnej części nadwozia.
Zobacz także: Nowy Mercedes CLS od Carlssona »












źródło: 0-60
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes Ciento Once, czyli reaktywacja C111!
Podobne: Mercedes Ciento Once, czyli reaktywacja C111!



Podobne galerie: Mercedes Ciento Once, czyli reaktywacja C111!



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes
Newsletter
Galerie zdjęć