Tuning » Aktualności » Mercedes G63 AMG Brabus - szybka odpowiedź

Mercedes G63 AMG Brabus - szybka odpowiedź
2012-11-10 - A. Ruciński Tagi: Brabus, Mercedes G, 4x4, Mercedes G 63 AMG
Całkiem niedawno Mercedes odsłonił nową generację swojego Gelandewagen. Oczywiście najwięcej emocji wzbudziły mocne odmiany AMG. Nie czekaliśmy długo na zainteresowanie tunerów - zaledwie kilka tygodni po premierze, G63 AMG trafiło na warsztat Brabusa.
Efekt? 620 KM w nadwoziu o aerodynamice bloku mieszkalnego. 5,5-litrowy silnik V8 standardowo generuje 544 KM, ale od czego jest chiptuning. Ingerencja w elektronikę pozwoliła dość znacząco podnieść moc. Pomimo sporej masy i wysokiego współczynnika oporu powietrza, G63 AMG Brabus osiąga pierwszą setkę już po 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 230 km/h - tu prawa fizyki są nieubłagane.
Poza napędem, Brabus poprawił oczywiście wygląd nadwozia. Czarną karoserię wzbogacono o nowe zderzaki i 23-calowe koła, przy których tarcze hamulcowe o średnicy 328 mm wyglądają jak spodek od filiżanki. Ostatnią modyfikacją było obniżenie zawieszenia. W tym przypadku banalnie proste - wystarczyło zmienić oprogramwoanie sterujące jego pracą.
Nie wiemy na ile wyceniono gotowy projekt. Podejrzewamy jednak, iż kwota mogłaby przyprawić nas o zawrót głowy. G63 AMG to wydatek grubo ponad 600 000 złotych, a Brabus nie należy do tanich tunerów. Całość może być więc warta nawet 1 milion złotych.
Efekt? 620 KM w nadwoziu o aerodynamice bloku mieszkalnego. 5,5-litrowy silnik V8 standardowo generuje 544 KM, ale od czego jest chiptuning. Ingerencja w elektronikę pozwoliła dość znacząco podnieść moc. Pomimo sporej masy i wysokiego współczynnika oporu powietrza, G63 AMG Brabus osiąga pierwszą setkę już po 5,1 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi natomiast 230 km/h - tu prawa fizyki są nieubłagane.
Poza napędem, Brabus poprawił oczywiście wygląd nadwozia. Czarną karoserię wzbogacono o nowe zderzaki i 23-calowe koła, przy których tarcze hamulcowe o średnicy 328 mm wyglądają jak spodek od filiżanki. Ostatnią modyfikacją było obniżenie zawieszenia. W tym przypadku banalnie proste - wystarczyło zmienić oprogramwoanie sterujące jego pracą.
Nie wiemy na ile wyceniono gotowy projekt. Podejrzewamy jednak, iż kwota mogłaby przyprawić nas o zawrót głowy. G63 AMG to wydatek grubo ponad 600 000 złotych, a Brabus nie należy do tanich tunerów. Całość może być więc warta nawet 1 milion złotych.
źródło: brabus
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Mercedes G63 AMG Brabus - szybka odpowiedź
Mercedes G63 AMG Brabus - szybka odpowiedź
Patryczek 2012-11-11 13:51
Lubię ten samochód. Że kanciasty, że inny - taki ma być. Ale dlaczego ktoś psuje ogół takim brzydkim kołem? Dlaczego?! Raz, że do terenówek nie pasuję opony niskoprofilowe i w tym przypadku nawet 20cali to aż za dość. Tym bardziej jak to się komponuje z tarczami hamulcowymi. Jeśli ktoś porywa sie na takie coś w ulepszaniu i designie to niech przynajmniej założy przyzwoite wielkie tarcze aby się ładnie wkomponowały w te wielgachne felgi.
Podobne: Mercedes G63 AMG Brabus - szybka odpowiedź




Podobne galerie: Mercedes G63 AMG Brabus - szybka odpowiedź
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes
Newsletter
Galerie zdjęć