Tuning » Aktualności » Mercedes klasy M wg Brabus

Mercedes klasy M to duże, ekskluzywne auto, na które stać jedynie najbogatsze osoby. Gdyby tego było mało, firma Brabus postanowiła nieco „uszlachetnić” SUV-a z gwiazdą na masce i dodać mu indywidualnych cech.
To, co przede wszystkim rzuca się w oczy to poszerzone nadwozie i ogromne, 23-calowe obręcze aluminiowe z oponami 315/25 R 23 wchodzące w skład pakietu WIDESTAR. Firma zadbała także o odpowiednie właściwości jezdne samochodu, obniżając zawieszenie AIRMATIC o 30 milimetrów. To bardzo ważne, szczególnie biorąc pod uwagę osiągi, jakimi charakteryzują się wszystkie modele Mercedesa wyjeżdżające z garaży Brabusa. W przypadku nowej M-klasy, tuner opracował pakiet Brabus ECO PowerXtra dla silników CDI, które po przeróbkach wciąż spełniają surowe normy emisji spalin. ML 280 CDI wyposażony w moduł Brabus ECO PowerXtra D5 (III) produkuje dodatkowe 52 KM mocy. Wersja ML 320 CDI z pakietem D6 rozwija z kolei 272 KM i maksymalny moment obrotowy 590 Nm przy zaledwie 1 600 obr./min. Topowy ML 420 CDI z ECO PowerXtra D8 na pokładzie „wyciska” z ogromnej V-ósemki aż 350 KM (seryjnie 306 KM). Jednocześnie, moment obrotowy wzrasta z 700 do 800 Nm, dzięki czemu ML 420 CDI przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6 sekund - to o 0,5 sekundy szybciej od wersji seryjnej. Prędkość maksymalna to 245 km/h. Najciekawszą propozycją Brabusa jest jednak model z silnikiem benzynowym B63 S, produkującym 542 KM mocy, który rozpędza tego kolosa od 0 do „setki” w 4,9 sekundy! Wskazówka prędkościomierza kończy bieg dopiero na wskazaniu 275 km/h.
W opcji dostępny jest wyczynowy układ hamulcowy z 12-tłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 360 mm z przodu oraz 6-tłoczkowymi zaciskami z tyłu. Wnętrze pojazdu może zostać wyposażone w zależności od indywidualnych zachcianek klientów.
To, co przede wszystkim rzuca się w oczy to poszerzone nadwozie i ogromne, 23-calowe obręcze aluminiowe z oponami 315/25 R 23 wchodzące w skład pakietu WIDESTAR. Firma zadbała także o odpowiednie właściwości jezdne samochodu, obniżając zawieszenie AIRMATIC o 30 milimetrów. To bardzo ważne, szczególnie biorąc pod uwagę osiągi, jakimi charakteryzują się wszystkie modele Mercedesa wyjeżdżające z garaży Brabusa. W przypadku nowej M-klasy, tuner opracował pakiet Brabus ECO PowerXtra dla silników CDI, które po przeróbkach wciąż spełniają surowe normy emisji spalin. ML 280 CDI wyposażony w moduł Brabus ECO PowerXtra D5 (III) produkuje dodatkowe 52 KM mocy. Wersja ML 320 CDI z pakietem D6 rozwija z kolei 272 KM i maksymalny moment obrotowy 590 Nm przy zaledwie 1 600 obr./min. Topowy ML 420 CDI z ECO PowerXtra D8 na pokładzie „wyciska” z ogromnej V-ósemki aż 350 KM (seryjnie 306 KM). Jednocześnie, moment obrotowy wzrasta z 700 do 800 Nm, dzięki czemu ML 420 CDI przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6 sekund - to o 0,5 sekundy szybciej od wersji seryjnej. Prędkość maksymalna to 245 km/h. Najciekawszą propozycją Brabusa jest jednak model z silnikiem benzynowym B63 S, produkującym 542 KM mocy, który rozpędza tego kolosa od 0 do „setki” w 4,9 sekundy! Wskazówka prędkościomierza kończy bieg dopiero na wskazaniu 275 km/h.
W opcji dostępny jest wyczynowy układ hamulcowy z 12-tłoczkowymi zaciskami i tarczami o średnicy 360 mm z przodu oraz 6-tłoczkowymi zaciskami z tyłu. Wnętrze pojazdu może zostać wyposażone w zależności od indywidualnych zachcianek klientów.
źródło: Brabus; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Mercedes klasy M wg Brabus
Podobne: Mercedes klasy M wg Brabus




Podobne galerie: Mercedes klasy M wg Brabus
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter