Tuning  »  Aktualności  »  Nissan GT-R R34, czyli klasyk od JAPO
Nissan GT-R R34 NISMO Z-Tune JAPO

Nissan GT-R R34, czyli klasyk od JAPO

2010-07-29 - M. Grygier     Tagi: Nissan, Nissan GT-R, JAPO
Jeżeli zawsze chciałeś mieć Nissana Skyline GT-R R34 NISMO Z-tune, to firma JAPO Motorsport powinna stać się twoim największym przyjacielem. Ten tuner z Essen zakupił Nissana GT-R z 1999 roku i spędził kolejne trzy miesiące na poważnym przeglądzie i odświeżeniu, tak aby wyglądał „jak nowy”. Do tego zabiegu firma użyła oryginalnych komponentów Z-tune. Do tego stopnia, że również srebrny lakier "KY0" jest oryginalny. A nie jest to łatwe, gdyż wersji Z-tune powstało ledwie 20 egzemplarzy. Zadbano również o 5-ramienne obręcze NISMO Z-Tune, opony semi-slick od Toyo, czy tapicerkę z Alcantary. Mamy też takie drobiazgi jak prędkościomierz wyskalowany do 320 km/h. O ile na zewnątrz jest zupełnie seryjnie, o tyle pod maską dzieją się prawdziwe cuda. JAPO zdecydowało się na poważny zastrzyk mocy. 2,5 litrową jednostkę napędową R6 wyposażono między innymi w nowe doładowanie GT RS, udoskonalone wtryski oraz nowy intercooler. Dzięki tym zabiegom moc wzrosła do 523 KM, a maksymalny moment obrotowy do 597 Nm.
Porównując do seryjnej wersji, której mocy wynosi 327 KM oraz wersji GT-R R34 NISMO Z-Tune o mocy 500 KM widać różnice. Aby moc nie narozrabiała, JAPO zdecydowało się również na sprzędło HKS oraz układ hamulcowy StopTech.Firma nie podała kwoty przerobienia GT-R’a. Wyceniono jedynie całe auto, to które widzicie na zdjęciu kosztuje €89,900 ($116,960).



źródło: Worldcarfans.com

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
0

Komentarze do:

Nissan GT-R R34, czyli klasyk od JAPO