
Porsche 911 GT3 Snowmobile - efekt współpracy firm Wimmer i Magnat
2011-06-23 - A. Ruciński Tagi: Porsche, Porsche 911, Car Audio, Porsche 911 GT3, Wimmer RS, Magnat
Niektóre projekty tunerów wydają się całkowicie nie mieć sensu. Jednym z przykładów może być Porsche 911 GT3 zmodyfikowane przez dwie niemieckie firmy z różnych branż. Magnat - odpowiedzialny jest za nagłośnienie, wnętrze i elektronikę a Wimmer za całą resztę. Ktoś mógłby zapytać po co car audio w Porsche? Chociażby po to, żeby zwrócić na siebie uwagę. Tak niekonwencjonalne auto demonstracyjne z pewnością pozwoli zyskać trochę rozgłosu.
Fakt, że większość kierowców z pewnością wolałaby słuchać dźwięku silnika zamiast muzyki z głośników, ale na postoju... dlaczego nie? Projekt nazywa się Snowmobile, lecz raczej ze względu na biały kolor nadwozia niż zdolności do jeżdżenia po śniegu. Poza lakierem GT3 wyróżnia się 19 - calowymi felgami OZ Ultraleggera z oponami Advan Sport w rozmiarze 235/35-19 z przodu i 305/30-19 z tyłu. Całości dopełniają czarne paski na nadwoziu, kontrastujące z białą karoserią.
Magnat zajął się zmianą oprogramowania silnika, układu wydechowego i dolotu, dzięki czemu uzyskano dodatkowe 30 KM i 40 Nm momentu obr. co wpłynęło na wzrost prędkości maksymalnej do 317 km/h. Oczywiście Niemcy nie poprzestali jedynie na osiągach. W końcu Magnat to firma z branży nagłośnienia samochodowego. Wnętrze zostało pokryte skórą, alcantarą oraz czarnymi i białymi odcieniami, błyszczącej farby. Prócz tego na konsoli środkowej znalazł się duży wyświetlacz audio i nawigacji. Sprzęt został zamontowany w jak najmniej inwazyjny sposób. Całość zasila 5-kanałowy wzmacniacz Magnat Black Core zamontowany w bagazniku. Z tyłu znalazł się subwoofer o średnicy 10 - cali. Trzeba przyznać, że wszystko to wygląda dość nietypowo na tle klatki bezpieczeństwa.
Porsche 911 GT3 wyposażony w rozbudowany system audio może wydawać się bez sensu, lecz gdyby nie głośniki, byłoby to zwyczajne sportowe auto i z pewnością byśmy teraz o nim nie pisali. A tak, zwraca na siebie uwagę. Jest nietypowe i niepowtarzalne. Właśnie o to chodzi w dobrym aucie demonstracyjnym.
Walter Rohrl testuje Porsche 911 GT3
Magnat zajął się zmianą oprogramowania silnika, układu wydechowego i dolotu, dzięki czemu uzyskano dodatkowe 30 KM i 40 Nm momentu obr. co wpłynęło na wzrost prędkości maksymalnej do 317 km/h. Oczywiście Niemcy nie poprzestali jedynie na osiągach. W końcu Magnat to firma z branży nagłośnienia samochodowego. Wnętrze zostało pokryte skórą, alcantarą oraz czarnymi i białymi odcieniami, błyszczącej farby. Prócz tego na konsoli środkowej znalazł się duży wyświetlacz audio i nawigacji. Sprzęt został zamontowany w jak najmniej inwazyjny sposób. Całość zasila 5-kanałowy wzmacniacz Magnat Black Core zamontowany w bagazniku. Z tyłu znalazł się subwoofer o średnicy 10 - cali. Trzeba przyznać, że wszystko to wygląda dość nietypowo na tle klatki bezpieczeństwa.
źródło: gtspirit
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 911 GT3 Snowmobile - efekt współpracy firm Wimmer i Magnat
Podobne: Porsche 911 GT3 Snowmobile - efekt współpracy firm Wimmer i Magnat




Podobne galerie: Porsche 911 GT3 Snowmobile - efekt współpracy firm Wimmer i Magnat



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Porsche