Tuning » Aktualności » Porsche Cayman S X-Wide od XTR Carchip

Porsche Cayman S X-Wide od XTR Carchip
2009-11-30 - K. Spychalski Tagi: Porsche, Porsche Cayman, Coupe, XTR Carchip
Zaprezentowany przez XTR Carchip Tuning Porsche Cayman S, to zaledwie przedsmak tego co czeka nas wiosną przyszłego roku...
Zaprezentowane przez niemieckiego tunera XTR Carchip Tuning auto to mocno zmodyfikowana wersja Porsche Caymana S z 2006 roku. Zmianie uległo niemal całe nadwozie dzięki zastosowaniu poszerzającego body kitu w skład, którego wchodzą m.in. nowe przedni zderzak ze spoilerem z włókna węglowego, boczne fartuchy, tylny zderzak, nad którym miejsce znalazł wyścigowych rozmiarów spoiler, do tego mocno poszerzone nadkola przednie i tylne oraz lusterka boczne wykonane z włókna węglowego. Na wyposażonych w centralne mocowanie, 3-częściowych, 18-calowych felgach aluminiowych BBS RS zamontowano wyczynowe opony Pirelli. Dodatkowo zmodyfikowano zawieszenie i zastosowano nowy układ wydechowy Super Sprint "Magnum".
Również wnętrze pojazdu zostało poddane pewnym zmianom. Deskę rozdzielczą wykonano z włókna węglowego a oryginalne fotele zastąpiono "kubłami" Recaro GT3 wyposażonymi w 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, do tego wszystkiego dołożono klatkę bezpieczeństwa, która skutecznie usztywniła całe nadwozie. Z luksusów pozostały jedynie fabryczne klimatyzacja i system audio. Ale nie sam wygląd świadczy o aucie, dlatego poprzez chip tuning moc jednostki napędowej zwiększono z 295 do 310 KM. Owszem, to niezbyt dużo, ale inżynierowie z XTR Carchip Tuning obiecują, że już wiosną przyszłego roku zafundują autu dwie turbosprężarki, które pozwolą wyzwolić z silnika moc 850 KM.
Mimo swego iście "torowego wyglądu", Cayman S X-Wide od XTR Carchip Tuning posiada pełnoprawną homologację drogową.
Zaprezentowane przez niemieckiego tunera XTR Carchip Tuning auto to mocno zmodyfikowana wersja Porsche Caymana S z 2006 roku. Zmianie uległo niemal całe nadwozie dzięki zastosowaniu poszerzającego body kitu w skład, którego wchodzą m.in. nowe przedni zderzak ze spoilerem z włókna węglowego, boczne fartuchy, tylny zderzak, nad którym miejsce znalazł wyścigowych rozmiarów spoiler, do tego mocno poszerzone nadkola przednie i tylne oraz lusterka boczne wykonane z włókna węglowego. Na wyposażonych w centralne mocowanie, 3-częściowych, 18-calowych felgach aluminiowych BBS RS zamontowano wyczynowe opony Pirelli. Dodatkowo zmodyfikowano zawieszenie i zastosowano nowy układ wydechowy Super Sprint "Magnum".
Również wnętrze pojazdu zostało poddane pewnym zmianom. Deskę rozdzielczą wykonano z włókna węglowego a oryginalne fotele zastąpiono "kubłami" Recaro GT3 wyposażonymi w 6-punktowe pasy bezpieczeństwa, do tego wszystkiego dołożono klatkę bezpieczeństwa, która skutecznie usztywniła całe nadwozie. Z luksusów pozostały jedynie fabryczne klimatyzacja i system audio. Ale nie sam wygląd świadczy o aucie, dlatego poprzez chip tuning moc jednostki napędowej zwiększono z 295 do 310 KM. Owszem, to niezbyt dużo, ale inżynierowie z XTR Carchip Tuning obiecują, że już wiosną przyszłego roku zafundują autu dwie turbosprężarki, które pozwolą wyzwolić z silnika moc 850 KM.
źródło: WorldCarFans; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche Cayman S X-Wide od XTR Carchip
Podobne: Porsche Cayman S X-Wide od XTR Carchip




Podobne galerie: Porsche Cayman S X-Wide od XTR Carchip



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Porsche
Newsletter
Galerie zdjęć