Tuning » Aktualności » Wheelsandmore Bentley Continental Ultrasports 702

Wheelsandmore Bentley Continental Ultrasports 702
2010-04-29 - R. Warecki Tagi: Bentley, Bentley Continental, Wheelsandmore, Bentley Continental Supersports, Tuning
Bentley Continental Supersports jest najszybszym seryjnym pojazdem z nadwoziem coupe w historii marki Bentley. Za przeróbki wielkoświatowego samochodu zabrała się niemiecka firma Wheelsandmore, jak sama struktura wyrazu wskazuje, samochód dostał nowe koła a także coś jeszcze.
Ultrasports 702 został osadzony na trzyczęściowych, lekkich obręczach o wzorze C-Sport w kolorze połyskującej czerni z czerwoną obwódką i rozmiarze 10.5x21-cali. Na pokaźne felgi naciągnięto ogumienie Dunlop Sport Maxx 285/30 R21 przystosowane do rozwijania wysokich prędkości. Jeśli Wheelsandmore nie trafiło w gust klienta ze wzorem obręczy lub z oponami, sprawa zmiany pozostaje otwarta, w tym wypadku, koła są zaledwie dodatkiem do reszty modyfikacji. Najważniejsze zmiany dotyczą samej jednostki napędowej i jej sterowania, nowy program ECU wraz ze sportowymi reaktorami katalitycznymi i ręcznie wykonanym układem wydechowym pozwolił uzyskać przyrost 72KM i 80Nm. Podwójnie doładowany silnik o pojemności 5998cm³ w układzie W12 generujący 630KM mocy (przy 6000rpm) i 800Nm momentu obrotowego (w zakresie 1700-5600rpm) pozwalał rozpędzić ważące około 2400kg auto do 320km/h. Po małym zastrzyku z rąk niemieckiego tunera, pojedziemy nawet 336km/h. W zatrzymaniu się pomogą natomiast całkowicie nowe, węglowo-ceramiczne hamulce. Kolejnym ciekawym dodatkiem jaki oferuje Wheelsandmore jest modyfikacja programów regulowanego zawieszenia wraz modułem, który poniżej prędkości 70km/h zwiększa prześwit o 20mm ułatwiając w ten sposób pokonywanie ewentualnych nierówności czy przeszkód na drodze.
Ultrasports 702 został osadzony na trzyczęściowych, lekkich obręczach o wzorze C-Sport w kolorze połyskującej czerni z czerwoną obwódką i rozmiarze 10.5x21-cali. Na pokaźne felgi naciągnięto ogumienie Dunlop Sport Maxx 285/30 R21 przystosowane do rozwijania wysokich prędkości. Jeśli Wheelsandmore nie trafiło w gust klienta ze wzorem obręczy lub z oponami, sprawa zmiany pozostaje otwarta, w tym wypadku, koła są zaledwie dodatkiem do reszty modyfikacji. Najważniejsze zmiany dotyczą samej jednostki napędowej i jej sterowania, nowy program ECU wraz ze sportowymi reaktorami katalitycznymi i ręcznie wykonanym układem wydechowym pozwolił uzyskać przyrost 72KM i 80Nm. Podwójnie doładowany silnik o pojemności 5998cm³ w układzie W12 generujący 630KM mocy (przy 6000rpm) i 800Nm momentu obrotowego (w zakresie 1700-5600rpm) pozwalał rozpędzić ważące około 2400kg auto do 320km/h. Po małym zastrzyku z rąk niemieckiego tunera, pojedziemy nawet 336km/h. W zatrzymaniu się pomogą natomiast całkowicie nowe, węglowo-ceramiczne hamulce. Kolejnym ciekawym dodatkiem jaki oferuje Wheelsandmore jest modyfikacja programów regulowanego zawieszenia wraz modułem, który poniżej prędkości 70km/h zwiększa prześwit o 20mm ułatwiając w ten sposób pokonywanie ewentualnych nierówności czy przeszkód na drodze.
źródło: worldcarfans.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wheelsandmore Bentley Continental Ultrasports 702
Podobne: Wheelsandmore Bentley Continental Ultrasports 702




Podobne galerie: Wheelsandmore Bentley Continental Ultrasports 702



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Bentley