Tuning » Aktualności » Wiekowa legenda, czyli Mercedes G Brabus 800 Widestar!

Wiekowa legenda, czyli Mercedes G Brabus 800 Widestar!
2011-03-11 - M. Grygier Tagi: Mercedes, Brabus, Mercedes G
Mercedes klasy G to żywa, jeżdżąca legenda, przyznacie chyba rację. Na salonie w Genewie zaprezentowana została wersja podrasowana przez Brabusa.
Podobnie jak G, tak samo Brabus jest już legendą tunigu. Mercedes cały czas trzyma w formie sprzed lat swoją topową terenówkę, a Brabus w dalszym ciągu jest wierny swoim modyfikacyjnym przekonaniom. Zobaczcie co wyszło z tego połączenia sił. Auto nazwano Brabus 800 Widestar. Zacznijmy od zmian zewnętrznych. Uwagę zwracają poszerzone o 12mm nadkola. Do tego nieco tylko przemodelowane zderzaki - przedni i tylny - oraz progi ze stopniami, ułatwiającymi zajęcie miejsca w środku.
Z zewnątrz czarną bryłę klasy G dekorują jeszcze potężne 23-calowe obręcze aluminiowe o dość lekkiej formie oraz układ wydechowy, który umieszczono po bokach, tuż przed tylnymi kołami. Felgi to kute, trzyczęściowe Monoblock E EVO Platinum Edition z oponami Pirelli, bądź Yokohamy w rozmiarze 305/35.
Zobacz także: Zobacz więcej zdjęć: Brabus 800 Widestar, czyli Mercedes G! »Tuż za kołami znajduje się wzmocniony układ hamulcowy sygnowany przez Brabusa. Tarcze przednie mają rozmiar 380 mm, a ściskają je 6-tłoczkowe zaciski! Z tyłu mamy 4 tłoczki i 345 mm tarczy. Do tego wszystkiego zastosowano też nowe, nieco usztywnione zawieszenie Bilsteina.
Informacje podane powyżej, dają do myślenia i sugerują, że pod maską nie jest już seryjnie. To prawda. Znajduje się tam bowiem V12-ka o pojemności 6,3 litra i mocy podniesionej do równych 800 KM! Jak? Przez zastosowanie podwójnego doładowania. Maksymalny moment elektronicznie ograniczono do 1100 Nm. Kosmos.Pierwsza setka zajmuje tej jeżdżącej kamienicy tylko 4 sekundy. To chyba absolutny rekord w klasie G. Prędkość wynosi 240 km/h, lub gdy zdejmiemy elektroniczny ogranicznik, 270 km/h.
Podobnie jak G, tak samo Brabus jest już legendą tunigu. Mercedes cały czas trzyma w formie sprzed lat swoją topową terenówkę, a Brabus w dalszym ciągu jest wierny swoim modyfikacyjnym przekonaniom. Zobaczcie co wyszło z tego połączenia sił. Auto nazwano Brabus 800 Widestar. Zacznijmy od zmian zewnętrznych. Uwagę zwracają poszerzone o 12mm nadkola. Do tego nieco tylko przemodelowane zderzaki - przedni i tylny - oraz progi ze stopniami, ułatwiającymi zajęcie miejsca w środku.
Z zewnątrz czarną bryłę klasy G dekorują jeszcze potężne 23-calowe obręcze aluminiowe o dość lekkiej formie oraz układ wydechowy, który umieszczono po bokach, tuż przed tylnymi kołami. Felgi to kute, trzyczęściowe Monoblock E EVO Platinum Edition z oponami Pirelli, bądź Yokohamy w rozmiarze 305/35.
Zobacz także: Zobacz więcej zdjęć: Brabus 800 Widestar, czyli Mercedes G! »
źródło: WCF
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Wiekowa legenda, czyli Mercedes G Brabus 800 Widestar!
Podobne: Wiekowa legenda, czyli Mercedes G Brabus 800 Widestar!




Podobne galerie: Wiekowa legenda, czyli Mercedes G Brabus 800 Widestar!
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Newsletter