Tuning » Auta użytkowników » Opel Tigra po modyfikacjach - ładniejszy i mocniejszy
Opel Tigra po modyfikacjach - ładniejszy i mocniejszy
2009-10-17 - K. Spychalski Tagi: Opel, Opel Tigra
Niemal 200 koni mechanicznych w samochodzie miejskim to wartość bezsprzecznie robiąca wrażenie. Właśnie taką mocą maksymalną może pochwalić się prezentowany Opel Tigra. Maciek - właściciel auta - buduje swojego Opla od ośmiu miesięcy i zastosował w samochodzie nie tylko zmiany mechaniczne, ale i wizualne. Poniżej przedstawiamy listę modyfikacji.
Silnik i układ napędowy: - silnik 1.4 16V Ecotec 90 KM + TURBO Garett
- kompletny remont jednostki napędowej
- kolektor ssący na wzór Menela
- układ dolotowy - wszystkie rury z chromonikieliny - elementy robione na zamówienie
- blow off na wzór Simoni Racing
- turbina Garetta GT2052 na łożyskach kulkowych, smarowana olejem, chłodzona cieczą z silnika
- intercooler Master
- chłodniczka oleju
- wtryskiwacze 270cc
- podwójna uszczelka odprężająca 5mm
- świece NGK
- pompa paliwa Walbro - ciśnienie robocze równe 6,5 bara, wydajność 255 l/h
- filtr stożkowy Jacky
- podstawka pod filtr oleju - wyprowadzenie oliwy na turbo + chłodniczki oleju
- czyjnik temperatury w chłodnicy zmieniony - wentylator włącza się przy 87 °C
- sonda Lambda - 3 pinowa
- czujnik temperatury spalin
- czujnik doładowania
- kolektor wydechowy - baran - robiony na zamówienie pod Turbo
- układ wydechowy od turbo na zamówienie 60 do tłumika końcowego
- brak katalizatora, tłumika środkowego
- końcowy tłumik REMUS - na dwururce
- tarcze hamulcowe przednie Brembo - nawiercane, nacinane, wentylowane
- klocki hamulcowe TRW
- tył jak na razie fabryczny - bębny - w planach tarcze lub tarczo-bębny
Zawieszenie: - Koni twarde 40mm w dół
- 16 - calowe polerowane felgi aluminiowe DBV 7,5x16
- opony Toyo Proxes T1R - 195/40/16
Zestaw zimowy:
- 15 - calowe felgi aluminiowe (oryginalne od Tigry) 6,5x15
- opony Fulda Montero 2 195/5015
Tuning zewnętrzny:
- wszystkie elementy w kolorze nadwozia
- zmieniona maska - Bad-look - skrócona o 4cm
- kompletny bodykit MK- Design
- lampy przednie Angel-Eyes chromowane
- Xenony - temperatura barwy 6000K
- kierunkowskazy boczne - białe
- klapa tylnia zrobiona na gładko z lotką MK-Design
- usunięte wszystkie znaczki
- usunięta tylnia wycieraczka
- auto obklejone z dwóch stron symetrycznie chromowanymi gwiazdkami - 296 sztuk
Tuning wewnętrzny:
- zmiana podświetlenia zegarów na niebieski
- konsola środkowa podświetlana na biało
- dwa dodatkowe zegary Auto Gauge (temperatura spalin, ciśnienie doładowania)
- domykanie szyb z pilota
Car Audio:
- jednostka sterujaca Pioneer DEH-P5900MP MOSFET 4x50
- głośniki przód: CARPOWER Predator PRESET 165mm + tweetery CARPOWER
- głośniki tył: CARPOWER dwudrożne - nie pamiętam modelu ;)
- wzmacniacz CARPOWER POWER 4/400
- wszystkie kable CARPOWER
- subwoofer Infinity 300mm
- skrzynia basowa - robiona na zamówienie
- całość projektowana i montowana przez firmę VIP AUDIO
Silnik i układ napędowy: - silnik 1.4 16V Ecotec 90 KM + TURBO Garett
- kompletny remont jednostki napędowej
- kolektor ssący na wzór Menela
- układ dolotowy - wszystkie rury z chromonikieliny - elementy robione na zamówienie
- blow off na wzór Simoni Racing
- turbina Garetta GT2052 na łożyskach kulkowych, smarowana olejem, chłodzona cieczą z silnika
- intercooler Master
- chłodniczka oleju
- wtryskiwacze 270cc
- podwójna uszczelka odprężająca 5mm
- świece NGK
- pompa paliwa Walbro - ciśnienie robocze równe 6,5 bara, wydajność 255 l/h
- filtr stożkowy Jacky
- podstawka pod filtr oleju - wyprowadzenie oliwy na turbo + chłodniczki oleju
- czyjnik temperatury w chłodnicy zmieniony - wentylator włącza się przy 87 °C
- sonda Lambda - 3 pinowa
- czujnik temperatury spalin
- czujnik doładowania
- kolektor wydechowy - baran - robiony na zamówienie pod Turbo
- układ wydechowy od turbo na zamówienie 60 do tłumika końcowego
- brak katalizatora, tłumika środkowego
- końcowy tłumik REMUS - na dwururce
- tarcze hamulcowe przednie Brembo - nawiercane, nacinane, wentylowane
- klocki hamulcowe TRW
- tył jak na razie fabryczny - bębny - w planach tarcze lub tarczo-bębny
Zawieszenie: - Koni twarde 40mm w dół
- 16 - calowe polerowane felgi aluminiowe DBV 7,5x16
- opony Toyo Proxes T1R - 195/40/16
Zestaw zimowy:
- 15 - calowe felgi aluminiowe (oryginalne od Tigry) 6,5x15
- opony Fulda Montero 2 195/5015
Tuning zewnętrzny:
- zmieniona maska - Bad-look - skrócona o 4cm
- kompletny bodykit MK- Design
- lampy przednie Angel-Eyes chromowane
- Xenony - temperatura barwy 6000K
- kierunkowskazy boczne - białe
- klapa tylnia zrobiona na gładko z lotką MK-Design
- usunięte wszystkie znaczki
- usunięta tylnia wycieraczka
- auto obklejone z dwóch stron symetrycznie chromowanymi gwiazdkami - 296 sztuk
Tuning wewnętrzny:
- zmiana podświetlenia zegarów na niebieski
- konsola środkowa podświetlana na biało
- dwa dodatkowe zegary Auto Gauge (temperatura spalin, ciśnienie doładowania)
- domykanie szyb z pilota
Car Audio:
- jednostka sterujaca Pioneer DEH-P5900MP MOSFET 4x50
- głośniki przód: CARPOWER Predator PRESET 165mm + tweetery CARPOWER
- głośniki tył: CARPOWER dwudrożne - nie pamiętam modelu ;)
- wzmacniacz CARPOWER POWER 4/400
- wszystkie kable CARPOWER
- subwoofer Infinity 300mm
- skrzynia basowa - robiona na zamówienie
- całość projektowana i montowana przez firmę VIP AUDIO

Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Opel Tigra po modyfikacjach - ładniejszy i mocniejszy
Podobne: Opel Tigra po modyfikacjach - ładniejszy i mocniejszy




Podobne galerie: Opel Tigra po modyfikacjach - ładniejszy i mocniejszy



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Opel
Newsletter
Galerie zdjęć