Tuning » Aktualności » Audi A8 - model 2010 po tuningu Hofele Design

Audi A8 - model 2010 po tuningu Hofele Design
2010-03-01 - K. Spychalski Tagi: Audi, Audi A8, Hofele Design, Sedan
Dopiero co nowe Audi A8 pojawiło się w salonach sprzedaży, a już trafiło do warsztatów największych firm tuningowych. Jako pierwszy (lub jeden z pierwszych), luksusowym sedanem zajął się tuner Hofele Design.
Zobacz także: Audi A8 - galeria »Jak wiemy, początkowa oferta silnikowa najnowszej A-ósemki objęła tylko dwie jednostki napędowe. Choć zarówno w „benzyniaku”, jak i dieslu moc maksymalna jest więcej niż wystarczająca, Hofele Design postanowił zafundować obu silnikom zastrzyk dodatkowej mocy i momentu obrotowego.
W efekcie, 4,2-litrowy silnik benzynowy V8 generuje 400 zamiast 372 KM oraz 475 zamiast 445 Nm. Zmiany wprowadzone pod maską przyczyniły się rzecz jasna do poprawy osiągów - benzynowy model osiąga pierwszą „setkę” po 5,3 zamiast 5,7 sekundy.
Niewiele mniej koni mechanicznych, ale znacznie więcej niutonometrów oferuje 4,2-litrowy silnik wysokoprężny. W wersji zmodyfikowanej, do dyspozycji jest 395 KM oraz aż 880 Nm (standardowo 350 KM i 800 Nm). Przyspieszenie do 100 km/h zmalało z 5,5 na 5,2 sekundy.
Do modyfikacji mechanicznych wprowadzonych w luksusowym Audi zaliczymy ponadto sportowe zawieszenie z modułem elektronicznym obniżającym pojazd o 40 - 80 mm, układ wydechowy zakończony czterema końcówkami, a także układ hamulcowy z 6-tłoczkowymi zaciskami.
W pakiecie nie mogło oczywiście zabraknąć modernizacji wizualnych. Hofele Design przygotował zmienione zderzaki, nowy grill (ze znaczkiem… „S8”), nadkola przednie z wlotami powietrza, jak również dyskretny spoiler bagażnika.
Zestaw objął także nowe obręcze - te 20-calowe połączono z ogumieniem 265/40 ZR20, natomiast te 22-calowe - z oponami 265/30 ZR22. Choć nie mamy do dyspozycji fotografii wnętrza, wiemy, że i tam wprowadzono delikatne zmiany.
Zobacz także: Audi A8 - galeria »
W efekcie, 4,2-litrowy silnik benzynowy V8 generuje 400 zamiast 372 KM oraz 475 zamiast 445 Nm. Zmiany wprowadzone pod maską przyczyniły się rzecz jasna do poprawy osiągów - benzynowy model osiąga pierwszą „setkę” po 5,3 zamiast 5,7 sekundy.
Niewiele mniej koni mechanicznych, ale znacznie więcej niutonometrów oferuje 4,2-litrowy silnik wysokoprężny. W wersji zmodyfikowanej, do dyspozycji jest 395 KM oraz aż 880 Nm (standardowo 350 KM i 800 Nm). Przyspieszenie do 100 km/h zmalało z 5,5 na 5,2 sekundy.
W pakiecie nie mogło oczywiście zabraknąć modernizacji wizualnych. Hofele Design przygotował zmienione zderzaki, nowy grill (ze znaczkiem… „S8”), nadkola przednie z wlotami powietrza, jak również dyskretny spoiler bagażnika.
Zestaw objął także nowe obręcze - te 20-calowe połączono z ogumieniem 265/40 ZR20, natomiast te 22-calowe - z oponami 265/30 ZR22. Choć nie mamy do dyspozycji fotografii wnętrza, wiemy, że i tam wprowadzono delikatne zmiany.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Audi A8 - model 2010 po tuningu Hofele Design
Podobne: Audi A8 - model 2010 po tuningu Hofele Design




Podobne galerie: Audi A8 - model 2010 po tuningu Hofele Design



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Audi
Galerie zdjęć
Newsletter