Tuning » Aktualności » Audi R8 4.2 V8 - kosztowny zestaw od Wheelsandmore

Audi R8 4.2 V8 - kosztowny zestaw od Wheelsandmore
2009-03-21 - K. Spychalski Tagi: Audi, Audi R8, Wheelsandmore
Tuner Wheelsandmore przygotował nowy pakiet modyfikacji adresowany do (bardzo majętnych) właścicieli Audi R8 4.2 V8, którzy nie mogą doczekać się wersji 5.2 FSI V10.
Za 1700 € firma zafunduje silnikowi 30-konny zastrzyk mocy. Dla kogo jednak 450 KM okaże się niewystarczającą wartością, może kupić specjalny kompresor „wyciskający” z motoru aż 530 koni. Cenę podzespołu skalkulowano na… 32500 €! No cóż, albo kupisz sobie nowe Audi TT w niemieckim salonie, albo będziesz miał więcej koni niż wersja V10… 13998 € kosztuje układ hamulcowy z 8-tłoczkowymi zaciskami z przodu i 6-tłoczkowymi z tyłu. Nowy ręcznie robiony tłumik wyposażony w zawór zmieniający dźwięk R8 to wydatek 4800 € (w opcji za 900 € dostaniemy system zdalnego sterowania zaworem). W ofercie są także sportowe sprężyny (900 €), aluminiowe zawieszenie wyścigowe (3999 €) oraz kompletny zestaw z hydraulicznym układem umożliwiającym podniesienie auta o 30 mm (8949 €). Nie zapomniano też o karbonowym zestawie spoilera zderzaka przedniego i dyfuzora zderzaka tylnego (5500 €), jak również o nowych kołach zaopatrzonych w opony Dunlop Sport Maxx. Cena obręczy? „Jedyne” 9250 lub 9800 euro…
Na koniec dodajmy, że cena bazowa R8 V8 wynosi w Niemczech 109.100 €, natomiast cenę modelu R8 V10 skalkulowano na 142.400 €…
Za 1700 € firma zafunduje silnikowi 30-konny zastrzyk mocy. Dla kogo jednak 450 KM okaże się niewystarczającą wartością, może kupić specjalny kompresor „wyciskający” z motoru aż 530 koni. Cenę podzespołu skalkulowano na… 32500 €! No cóż, albo kupisz sobie nowe Audi TT w niemieckim salonie, albo będziesz miał więcej koni niż wersja V10… 13998 € kosztuje układ hamulcowy z 8-tłoczkowymi zaciskami z przodu i 6-tłoczkowymi z tyłu. Nowy ręcznie robiony tłumik wyposażony w zawór zmieniający dźwięk R8 to wydatek 4800 € (w opcji za 900 € dostaniemy system zdalnego sterowania zaworem). W ofercie są także sportowe sprężyny (900 €), aluminiowe zawieszenie wyścigowe (3999 €) oraz kompletny zestaw z hydraulicznym układem umożliwiającym podniesienie auta o 30 mm (8949 €). Nie zapomniano też o karbonowym zestawie spoilera zderzaka przedniego i dyfuzora zderzaka tylnego (5500 €), jak również o nowych kołach zaopatrzonych w opony Dunlop Sport Maxx. Cena obręczy? „Jedyne” 9250 lub 9800 euro…
Na koniec dodajmy, że cena bazowa R8 V8 wynosi w Niemczech 109.100 €, natomiast cenę modelu R8 V10 skalkulowano na 142.400 €…
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Audi R8 4.2 V8 - kosztowny zestaw od Wheelsandmore
Podobne: Audi R8 4.2 V8 - kosztowny zestaw od Wheelsandmore




Podobne galerie: Audi R8 4.2 V8 - kosztowny zestaw od Wheelsandmore



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Audi
Galerie zdjęć
Newsletter