Tuning » Aktualności » Audi R8 Spyder od Sport Wheels

Audi R8 Spyder od Sport Wheels
2011-01-31 - M. Grygier Tagi: Audi, Audi R8, Audi R8 Cabrio, Sport Wheels
Audi R8 w wersji cabrio zostało poprawione przez niemiecką firmę tuningową Sport Wheels. Nie mówimy jednak tylko o nowych kołach. Nowe jest praktycznie wszystko!
Wygląd jest odmieniony. Przemodelowano bodykit, zmieniono sporą część akcesoriów. Tak wyglądające R8 z pewnością będzie wzbudzać zachwyt i zazdrość innych użytkowników dróg, w tym również posiadaczy seryjnych R8-ek. Sport Wheels zredukowało masę własną auta, zamontowało części marki Eisenmann, firmy specjalizującej się w układach wydechowych ze stali nierdzewnej. Z zewnątrz mamy nowy zderzak ze zmodyfikowaną atrapą chłodnicy i spojlerem. 7799 euro - tyle kosztuje zmiana przodu!
Jeżeli zapragniesz nowego tylnego zderzaka z dyfuzorem z włókna węglowego, trzeba będzie wyciągnąć z portfela solidną kwotę około 8000 euro. Do tego jeszcze spojler na pokrywie klapy silnika za 2000 euro i w zasadzie sprawa wyglądu jest zamknięta. Sport Wheels, nie byłby sobą, gdyby nie zaproponował nowego zestawu obręczy ze stopów lekkich. Jofiel X, bo tak się nazywają, są w rozmiarze 20 i 21 cali, a naciągnięto na nie opony Dunlop Sport Maxx GT w rozmiarze 235/30-20 z przodu i 295/25-21 z tyłu.
Tak wygląda seryjne Audi R8 Spyder, możecie sobie porównać oglądając video poniżej... Wracając do propozycji Sport Wheels. 7349 euro kosztować Was będzie zestaw nowego zawieszenia Variant 3 KW HLS4 typu coil-over. Na koniec, jeżeli zostanie jeszcze skromne 1449 euro, można podrasować silnik do mocy 600 KM i 580 Nm! Wszystko wychodzi dość drogo, ale jednocześnie otrzymujemy naprawdę dobrze stuningowaną R8-kę.
Wygląd jest odmieniony. Przemodelowano bodykit, zmieniono sporą część akcesoriów. Tak wyglądające R8 z pewnością będzie wzbudzać zachwyt i zazdrość innych użytkowników dróg, w tym również posiadaczy seryjnych R8-ek. Sport Wheels zredukowało masę własną auta, zamontowało części marki Eisenmann, firmy specjalizującej się w układach wydechowych ze stali nierdzewnej. Z zewnątrz mamy nowy zderzak ze zmodyfikowaną atrapą chłodnicy i spojlerem. 7799 euro - tyle kosztuje zmiana przodu!
Jeżeli zapragniesz nowego tylnego zderzaka z dyfuzorem z włókna węglowego, trzeba będzie wyciągnąć z portfela solidną kwotę około 8000 euro. Do tego jeszcze spojler na pokrywie klapy silnika za 2000 euro i w zasadzie sprawa wyglądu jest zamknięta. Sport Wheels, nie byłby sobą, gdyby nie zaproponował nowego zestawu obręczy ze stopów lekkich. Jofiel X, bo tak się nazywają, są w rozmiarze 20 i 21 cali, a naciągnięto na nie opony Dunlop Sport Maxx GT w rozmiarze 235/30-20 z przodu i 295/25-21 z tyłu.
Tak wygląda seryjne Audi R8 Spyder, możecie sobie porównać oglądając video poniżej...
źródło: ZerCustoms
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Audi R8 Spyder od Sport Wheels
Podobne: Audi R8 Spyder od Sport Wheels




Podobne galerie: Audi R8 Spyder od Sport Wheels



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Audi
Galerie zdjęć
Newsletter