Tuning » Aktualności » BMW X5 w wersji Typhoon od G-Power
Szeroki, mocny i szybki - oto G-Power Typhoon stworzony na bazie BMW X5.
To, co rzuca się w oczy już przy pierwszym spotkaniu z mocarnym BMW X5 to wydatne spoilery i specjalne nakładki, którymi „obklejono” praktycznie całe nadwozie pojazdu. Trzeba jednak przyznać, że projektantom udało się stworzyć niezwykle spójną konstrukcję, odzwierciedlającą potencjał drzemiący pod maską. Przysłowiową kropką nad „i” są ogromne obręcze aluminiowe w rozmiarze 11Jx23 z przodu i 12Jx23 z tyłu obute w opony Michelin 315/25 ZR 23. Najciekawszy element konstrukcji znajduje się jednak pod maską. Zespół ekspertów G-Power opracował bowiem specjalny układ turbodoładowania dla standardowej, ośmiocylindrowej jednostki BMW montowanej w wersji xDrive48i. Kompresor G-Power SK III podnosi moc maksymalną o 170 KM do aż 525 KM przy 6 100 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy do 600 Nm (z 475) osiąganych przy 5 300 obr./min. Modyfikacjom poddano także sam silnik: zastosowano osiem nowych wtryskiwaczy o większej wydajności oraz nowe oprogramowanie jednostki sterującej. Standardowy układ wydechowy zastąpiono z kolei sportowym wydechem G-Power Speedflow z wyczynowym tłumikiem i pokaźną końcówką. Ogromna moc silnika przenoszona jest na wszystkie cztery koła poprzez sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów. Przyspieszenie od 0 do pierwszej „setki” trwa 6,2 sekundy. Druga „setka” pojawia się na prędkościomierzu już po 18,4 sekundy. Prędkość maksymalna to 275 km/h.
Producent oferuje dodatkowo pełną modyfikację kabiny pasażerskiej w zależności od upodobań i zasobności portfela zamawiającego.
To, co rzuca się w oczy już przy pierwszym spotkaniu z mocarnym BMW X5 to wydatne spoilery i specjalne nakładki, którymi „obklejono” praktycznie całe nadwozie pojazdu. Trzeba jednak przyznać, że projektantom udało się stworzyć niezwykle spójną konstrukcję, odzwierciedlającą potencjał drzemiący pod maską. Przysłowiową kropką nad „i” są ogromne obręcze aluminiowe w rozmiarze 11Jx23 z przodu i 12Jx23 z tyłu obute w opony Michelin 315/25 ZR 23. Najciekawszy element konstrukcji znajduje się jednak pod maską. Zespół ekspertów G-Power opracował bowiem specjalny układ turbodoładowania dla standardowej, ośmiocylindrowej jednostki BMW montowanej w wersji xDrive48i. Kompresor G-Power SK III podnosi moc maksymalną o 170 KM do aż 525 KM przy 6 100 obr./min. oraz maksymalny moment obrotowy do 600 Nm (z 475) osiąganych przy 5 300 obr./min. Modyfikacjom poddano także sam silnik: zastosowano osiem nowych wtryskiwaczy o większej wydajności oraz nowe oprogramowanie jednostki sterującej. Standardowy układ wydechowy zastąpiono z kolei sportowym wydechem G-Power Speedflow z wyczynowym tłumikiem i pokaźną końcówką. Ogromna moc silnika przenoszona jest na wszystkie cztery koła poprzez sześciobiegową automatyczną skrzynię biegów. Przyspieszenie od 0 do pierwszej „setki” trwa 6,2 sekundy. Druga „setka” pojawia się na prędkościomierzu już po 18,4 sekundy. Prędkość maksymalna to 275 km/h.
źródło: G-Power; informacja: Mototarget
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
BMW X5 w wersji Typhoon od G-Power
Podobne: BMW X5 w wersji Typhoon od G-Power
BMW X5 Typhoon RS, czyli jeszcze więcej mocy od G-Power »
BMW X5 po kuracji G-Power »
BMW X5M z agresywnym pakietem od Vorsteiner »
BMW X5 M/X6 M według Nowack Motors »
Podobne galerie: BMW X5 w wersji Typhoon od G-Power
BMW X5 po tuningu Hamann`a »
G-Power X5 M Typhoon - czyli 725 KM w SUV-ie »
BMW M4 - demo car firmy ADV.1 »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit BMW
Galerie zdjęć
Newsletter