Tuning » Aktualności » Fiat 500 Hamann - 275 mechanicznych powodów do radości!
Fiat 500 Hamann - 275 mechanicznych powodów do radości!
2010-11-25 - M. Grygier Tagi: Fiat, Fiat 500, Fiat Abarth 500
Tuner Hamann połączył siły z firmą H&R i stworzył najciekawszego Fiata 500 jakiego widzieliśmy!
Bazą nie był zwykły Fiat 500, ale wersja Abarth 500, co realizacji nadaje jeszcze większego smaczku. Auto zostanie przedstawione podczas targów tuningowych w Essen.
Zobacz także: Bilstein zrobi radiowóz na Essen! Ale, nie tylko... »Wrażenie robi wszystko. Wygląd, który przypomina najlepsze auta rajdowe z legendarnej klasy B, czy zmodyfikowany silnik, który wręcz powala swoją mocą z tak małego silnika.
Zacznijmy jednak od stylistyki. Mała, miejska 500-ka seryjnie wygląda grzecznie. Jeżeli zakupimy model Abarth 500, wygląd zaczyna już być znacznie bardziej sportowy, ale i tak w porównaniu ze stuningowaną odmianą Hamanna, nic nie może się równać.
Dzięki poprawionemu układowi kierowniczemu i założonym dystansom H&R TRAK+, które sprawiają że zwiększyła się szerokość 500-ki aż o 30 mm z przodu oraz 35 mm z tyłu auto wygląda znacznie masywniej i sportowo. Do tego wielkie (jak na tę klasę) 18 calowe felgi aluminiowe z oponami w rozmiarze 215/35 lub 225/35. Zamontowano także nowe spojlery, zderzaki oraz progi. Wszystko dopełnia ciekawe biało-szare malowanie. Jednak najciekawsze informacje dotyczą tego, co zostało zmienione pod maską! Dobrze znany 124 konny motor o pojemności 1,4 litra otrzymał nowe życie. Dzięki (między innymi) większej turbosprężarce o zwiększonym ciśnieniu doładowania, nowym tłokom, dolotom i kolektorom udało się powiększyć moc o ponad 100 proc.! Wynosi teraz aż 275 KM! Prawie 200 KM z jednego litra! Maksymalny moment obrotowy również jest całkiem pokaźny i wynosi 380 Nm. Silnik połączono z 5-biegowym manualem z nowym, wyczynowym sprzęgłem.
Aby zapanować nad taką mocą na drodze, udano się do najlepszego specjalisty od zawieszeń - H&R. Zamontowano system typu coilover, zmieniono charakterystykę, która jest teraz znacznie bardziej sztywna i sportowa. W końcu 275 koni mechanicznych w tak małym aucie to nie przelewki. Cena modyfikacji nie jest jeszcze znana. Auto w takiej specyfikacji pojawi się w ofercie pod koniec 2011 roku. Warto poczekać...
Bazą nie był zwykły Fiat 500, ale wersja Abarth 500, co realizacji nadaje jeszcze większego smaczku. Auto zostanie przedstawione podczas targów tuningowych w Essen.
Zobacz także: Bilstein zrobi radiowóz na Essen! Ale, nie tylko... »
Dzięki poprawionemu układowi kierowniczemu i założonym dystansom H&R TRAK+, które sprawiają że zwiększyła się szerokość 500-ki aż o 30 mm z przodu oraz 35 mm z tyłu auto wygląda znacznie masywniej i sportowo. Do tego wielkie (jak na tę klasę) 18 calowe felgi aluminiowe z oponami w rozmiarze 215/35 lub 225/35. Zamontowano także nowe spojlery, zderzaki oraz progi. Wszystko dopełnia ciekawe biało-szare malowanie. Jednak najciekawsze informacje dotyczą tego, co zostało zmienione pod maską! Dobrze znany 124 konny motor o pojemności 1,4 litra otrzymał nowe życie. Dzięki (między innymi) większej turbosprężarce o zwiększonym ciśnieniu doładowania, nowym tłokom, dolotom i kolektorom udało się powiększyć moc o ponad 100 proc.! Wynosi teraz aż 275 KM! Prawie 200 KM z jednego litra! Maksymalny moment obrotowy również jest całkiem pokaźny i wynosi 380 Nm. Silnik połączono z 5-biegowym manualem z nowym, wyczynowym sprzęgłem.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Fiat 500 Hamann - 275 mechanicznych powodów do radości!
Podobne: Fiat 500 Hamann - 275 mechanicznych powodów do radości!




Podobne galerie: Fiat 500 Hamann - 275 mechanicznych powodów do radości!
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Fiat
Galerie zdjęć
Newsletter