Tuning » Aktualności » Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy

Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy
2011-08-01 - A. Ruciński Tagi: Honda, Mugen, Honda CR-Z
W końcu jest auto, na które czekali wszyscy fani Hondy. Porządnie zmodyfikowany, japończyk pochodzący prosto od producenta. Jest tylko jeden problem - Nie wiadomo czy kiedykolwiek trafi on do masowej sprzedaży.
Niedawno świat zachwycał się Hondą CR-Z przygotowaną we współpracy z firmą tuningową Mugen. W końcu jakiś mocny następca legendarnego CRX-a. Najwyraźniej Japończycy lubią podgrzewać atmosferę, ponieważ pojawiła się jeszcze bardziej hardkorowa wersja hybrydowej Hondy - CR-Z Mugen RR. Auto ze znaczkiem RR zostało zbudowane przez azjatycki oddział Mugena, inaczej niż w przypadku prostszej wersji, zaprezentowanej wcześniej, która to była dziełem Brytyjczyków. Czym wyróżnia się najnowsze dzieło kultowego tunera? Przede wszystkim mocno zmodyfikowanym wyglądem w stosunku do serii. Drzwi pasażera, maska i tylna klapa wykonane są z włókna węglowego. Natomiast wydech, ozdobiony przez podwójną końcówkę znajduje się na środku.
Ciekawostką w CR-Z RR jest zastosowanie systemu połączonego z wyświetlaczem, pokazującego dokładne parametry i aktualny stan pojazdu. Sprzęt podobny do tego z Nissana GT-R trafił do auta klasyfikowanego kilka miejsc niżej w rynkowych segmentach.
Wszystko pięknie, lecz jeśli Honda nie zdecyduje się na wprowadzenie modelu CR-Z Mugen do seryjnej produkcji możemy zapomnieć o podobnych projektach dostępnych dla szerszej rzeszy klientów. Miejmy nadzieję, że Japończycy pójdą po rozum do głowy, bowiem CRX-owi należy się godny następca.
Niedawno świat zachwycał się Hondą CR-Z przygotowaną we współpracy z firmą tuningową Mugen. W końcu jakiś mocny następca legendarnego CRX-a. Najwyraźniej Japończycy lubią podgrzewać atmosferę, ponieważ pojawiła się jeszcze bardziej hardkorowa wersja hybrydowej Hondy - CR-Z Mugen RR. Auto ze znaczkiem RR zostało zbudowane przez azjatycki oddział Mugena, inaczej niż w przypadku prostszej wersji, zaprezentowanej wcześniej, która to była dziełem Brytyjczyków. Czym wyróżnia się najnowsze dzieło kultowego tunera? Przede wszystkim mocno zmodyfikowanym wyglądem w stosunku do serii. Drzwi pasażera, maska i tylna klapa wykonane są z włókna węglowego. Natomiast wydech, ozdobiony przez podwójną końcówkę znajduje się na środku.
Tak jeździ Honda CR-Z Mugen
Zawieszenie modelu RR jest jeszcze twardsze i niższe niż w jakimkolwiek innym CR-Z, dlatego osiemnastocalowe felgi tak dobrze prezentują się w nadkolach. Duże, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe pomalowano na pomarańczowo, podobnie jak całe nadwozie.
W kabinie także rządzą żywe barwy kontrastujące z czernią. Mieszanka skóry i alkantary robi dość luksusowe wrażenie jak na sportowe auto. Konsola środkowa oraz boczki drzwi ozdobione zostały carbonem.Ciekawostką w CR-Z RR jest zastosowanie systemu połączonego z wyświetlaczem, pokazującego dokładne parametry i aktualny stan pojazdu. Sprzęt podobny do tego z Nissana GT-R trafił do auta klasyfikowanego kilka miejsc niżej w rynkowych segmentach.
źródło: carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy
Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy
umar77 2011-08-03 20:48
Przód fajny, tył jak dla mnie do bani, ciekawe czy potwierdzą się informacje o mocy 200Km i osiągach rzędu 7s, bo jeżeli tak to na wstępnie przegrywa z 270 KM i 5,5s do setki w seryjnym Golfie R czy trochę gorszych osiągach w Focusie RS
Podobne: Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy




Podobne galerie: Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Honda