Tuning  »  Aktualności  »  Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy
Honda CR-Z Mugen RR

Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy

2011-08-01 - A. Ruciński     Tagi: Honda, Mugen, Honda CR-Z
W końcu jest auto, na które czekali wszyscy fani Hondy. Porządnie zmodyfikowany, japończyk pochodzący prosto od producenta. Jest tylko jeden problem - Nie wiadomo czy kiedykolwiek trafi on do masowej sprzedaży.

Niedawno świat zachwycał się Hondą CR-Z przygotowaną we współpracy z firmą tuningową Mugen. W końcu jakiś mocny następca legendarnego CRX-a. Najwyraźniej Japończycy lubią podgrzewać atmosferę, ponieważ pojawiła się jeszcze bardziej hardkorowa wersja hybrydowej Hondy - CR-Z Mugen RR. Auto ze znaczkiem RR zostało zbudowane przez azjatycki oddział Mugena, inaczej niż w przypadku prostszej wersji, zaprezentowanej wcześniej, która to była dziełem Brytyjczyków. Czym wyróżnia się najnowsze dzieło kultowego tunera? Przede wszystkim mocno zmodyfikowanym wyglądem w stosunku do serii. Drzwi pasażera, maska i tylna klapa wykonane są z włókna węglowego. Natomiast wydech, ozdobiony przez podwójną końcówkę znajduje się na środku.
 
Tak jeździ Honda CR-Z Mugen
Zawieszenie modelu RR jest jeszcze twardsze i niższe niż w jakimkolwiek innym CR-Z, dlatego osiemnastocalowe felgi tak dobrze prezentują się w nadkolach. Duże, czterotłoczkowe zaciski hamulcowe pomalowano na pomarańczowo, podobnie jak całe nadwozie.
Honda CR-Z Mugen RRHonda CR-Z Mugen RR
W kabinie także rządzą żywe barwy kontrastujące z czernią. Mieszanka skóry i alkantary robi dość luksusowe wrażenie jak na sportowe auto. Konsola środkowa oraz boczki drzwi ozdobione zostały carbonem.

Ciekawostką w CR-Z RR jest zastosowanie systemu połączonego z wyświetlaczem, pokazującego dokładne parametry i aktualny stan pojazdu. Sprzęt podobny do tego z Nissana GT-R trafił do auta klasyfikowanego kilka miejsc niżej w rynkowych segmentach.
Wszystko pięknie, lecz jeśli Honda nie zdecyduje się na wprowadzenie modelu CR-Z Mugen do seryjnej produkcji możemy zapomnieć o podobnych projektach dostępnych dla szerszej rzeszy klientów. Miejmy nadzieję, że Japończycy pójdą po rozum do głowy, bowiem CRX-owi należy się godny następca.



źródło: carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy

Honda Mugen CR-Z RR - najbardziej agresywna wersja azjatyckiej hybrydy
umar77 2011-08-03 20:48
Przód fajny, tył jak dla mnie do bani, ciekawe czy potwierdzą się informacje o mocy 200Km i osiągach rzędu 7s, bo jeżeli tak to na wstępnie przegrywa z 270 KM i 5,5s do setki w seryjnym Golfie R czy trochę gorszych osiągach w Focusie RS