Tuning » Aktualności » Mitsubishi Lancer Evo VII GSR z Holandii - 400 KM w dobrym stylu
Mitsubishi Lancer Evo VII GSR z Holandii - 400 KM w dobrym stylu
2012-02-07 - A. Ruciński Tagi: Mitsubishi, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Lancer Evolution, JDM
Mitsubishi Lancer Evo VII jest dość rzadkim okazem na holenderskich drogach, więc kiedy nadarzyła się okazja kupna zadbanego egzemplarza z Wielkiej Brytanii, Henry nie czekał długo.
Henry jest członkiem jednego z najbardziej znanych zespołów holenderskiej sceny tuningowej - Streetgasm do czego dumnie się przyznaje m.in za sprawą naklejki na przedniej szybie. Jego Lancer z zewnątrz wyróżnia się pomarańczowymi felgami w rozmiarze 18x9,5 cala, które kontrastują z białym nadwoziem. Oprócz tego na karoserii znajdziemy kilka dodatków z włókna węglowego takich jak przedni splitter, nakładki na progi, lusterka czy dyfuzor.
Zawieszenie wymieniono na jeszcze twardsze BC Racing, które według właściciela jest wystarczająco komfortowe na ulicach Amsterdamu. W układzie hamulcowym zmianie uległy klocki, które zastąpiono odpowiednikami Ferodo oraz przewody hamulcowe - HKS. Jeśli chodzi o napęd zastosowano tu nieco zmodyfikowany dolot, wolny wydech, nową chłodnicę, większe wtryskiwacze i wzmocnione wałki. Efekt? 405KM i 495 Nm z dwulitrowego, doładowanego silnika Mitsubishi.
Wnętrze pozostało praktycznie seryjne. Henry dołożył jedynie wyświetlacz HUD oraz panel pozwalający sterować m.in ciśnieniem oleju i doładowania.
Prezentowane Evo jest dumą właściciela. Nie dziwimy się. Przeprowadzone modyfikacje robią bardzo profesjonalne wrażenie. Najważniejsze jednak, że auto nadal zachowało dość cywilny charakter i Henry bez obaw może się nim poruszać zarówno po torze jak i po ulicach.
Henry jest członkiem jednego z najbardziej znanych zespołów holenderskiej sceny tuningowej - Streetgasm do czego dumnie się przyznaje m.in za sprawą naklejki na przedniej szybie. Jego Lancer z zewnątrz wyróżnia się pomarańczowymi felgami w rozmiarze 18x9,5 cala, które kontrastują z białym nadwoziem. Oprócz tego na karoserii znajdziemy kilka dodatków z włókna węglowego takich jak przedni splitter, nakładki na progi, lusterka czy dyfuzor.
Zawieszenie wymieniono na jeszcze twardsze BC Racing, które według właściciela jest wystarczająco komfortowe na ulicach Amsterdamu. W układzie hamulcowym zmianie uległy klocki, które zastąpiono odpowiednikami Ferodo oraz przewody hamulcowe - HKS. Jeśli chodzi o napęd zastosowano tu nieco zmodyfikowany dolot, wolny wydech, nową chłodnicę, większe wtryskiwacze i wzmocnione wałki. Efekt? 405KM i 495 Nm z dwulitrowego, doładowanego silnika Mitsubishi.
Wnętrze pozostało praktycznie seryjne. Henry dołożył jedynie wyświetlacz HUD oraz panel pozwalający sterować m.in ciśnieniem oleju i doładowania.
źródło: speedhunters
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
1
Komentarze do:
Mitsubishi Lancer Evo VII GSR z Holandii - 400 KM w dobrym stylu
Podobne: Mitsubishi Lancer Evo VII GSR z Holandii - 400 KM w dobrym stylu




Podobne galerie: Mitsubishi Lancer Evo VII GSR z Holandii - 400 KM w dobrym stylu


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mitsubishi
Newsletter
Galerie zdjęć