Tuning » Aktualności » Porsche Cayenne V6 Diesel według TechArt

Porsche Cayenne V6 Diesel według TechArt
2009-07-07 - K. Spychalski Tagi: Porsche, SUV, TECHART, Porsche Cayenne
Tuner TechArt ujawnił właśnie szczegółowe informacje na temat stuningowanej wersji Porsche Cayenne V6 Diesel, która zadebiutowała na marcowych targach samochodowych w Genewie.
Standardowy silnik wysokoprężny otrzymał zastrzyk dodatkowej mocy i momentu obrotowego. Z 3-litrowej jednostki V6 udało się „wycisnąć” 290 KM (wcześniej 240 KM) oraz 630 Nm (seryjnie 550 Nm). Dzięki podwyższeniu parametrów motoru, poprawiły się również osiągi auta. Zmodyfikowane Porsche przyspiesza od 0 do 60 mph (96,6 km/h) w 7,7 zamiast 8,3 sekundy. Średnie zużycie paliwa na poziomie 8,3 l/100 km oraz emisja CO2 wynosząca 244 g/km pozostały natomiast niezmienione.
Samochód zyskał też obniżone zawieszenie zaopatrzone w moduł kontroli pojazdu, jak również nowe koła i opony. Obok 21-calowych obręczy połączonych z ogumieniem Michelin Diamaris 4X4 XL o rozmiarze 295/35 R21, w ofercie znajdują się też 22-calowe felgi z oponami Continentala o rozmiarze 295/30 R22. Nie zabrakło rzecz jasna zmian wizualnych. Pojawiły się nowe progi boczne, zmodernizowane spoilery zderzaków, zmodyfikowane reflektory i lampy tylne, a także dwie podwójne końcówki układu wydechowego.
Wewnątrz znajdziemy nową, trójramienną kierownicę, aluminiowe pedały, aluminiowy podnóżek, zmodernizowane maty podłogowe, jak również nowe wykończenia m.in. foteli.
Standardowy silnik wysokoprężny otrzymał zastrzyk dodatkowej mocy i momentu obrotowego. Z 3-litrowej jednostki V6 udało się „wycisnąć” 290 KM (wcześniej 240 KM) oraz 630 Nm (seryjnie 550 Nm). Dzięki podwyższeniu parametrów motoru, poprawiły się również osiągi auta. Zmodyfikowane Porsche przyspiesza od 0 do 60 mph (96,6 km/h) w 7,7 zamiast 8,3 sekundy. Średnie zużycie paliwa na poziomie 8,3 l/100 km oraz emisja CO2 wynosząca 244 g/km pozostały natomiast niezmienione.
Samochód zyskał też obniżone zawieszenie zaopatrzone w moduł kontroli pojazdu, jak również nowe koła i opony. Obok 21-calowych obręczy połączonych z ogumieniem Michelin Diamaris 4X4 XL o rozmiarze 295/35 R21, w ofercie znajdują się też 22-calowe felgi z oponami Continentala o rozmiarze 295/30 R22. Nie zabrakło rzecz jasna zmian wizualnych. Pojawiły się nowe progi boczne, zmodernizowane spoilery zderzaków, zmodyfikowane reflektory i lampy tylne, a także dwie podwójne końcówki układu wydechowego.
Wewnątrz znajdziemy nową, trójramienną kierownicę, aluminiowe pedały, aluminiowy podnóżek, zmodernizowane maty podłogowe, jak również nowe wykończenia m.in. foteli.
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
2
Komentarze do:
Porsche Cayenne V6 Diesel według TechArt
Porsche Cayenne V6 Diesel według TechArt
Prix 2009-07-08 23:16
Silnik diesla od VW mają sporą rezerwę w takim podkręcaniu. Nie ma zatem co się dziwić, że firmy tuningowe chętnie przy nich dłubią. Pewnie jakby się postarali to ponad 300KM też by zrobili. Kwestia pewnie kosztów i proporcjonalnych do tego korzyści, efektów.
Podobne: Porsche Cayenne V6 Diesel według TechArt




Podobne galerie: Porsche Cayenne V6 Diesel według TechArt



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Newsletter