Tuning  »  Aktualności  »  Renault Clio RS od CAM SHAFT - jeszcze lepsze
Renault Clio RS CAM SHAFT

Renault Clio RS od CAM SHAFT - jeszcze lepsze

2012-10-05 - A. Ruciński     Tagi: Renault, Renault Clio, Renault Clio RS, Cam Shaft, Hot-hatch
Renault Clio RS MK3 jest jednym z najlepszych współczesnych hot hatchy. Dwulitrowy silnik, 200 KM i świetnie zestrojone zawieszenie gwarantują niezapomniane przeżycia. Jednakże nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej. Z podobnego założenia wyszła niemiecka firma CAM SHAFT. Z racji, iż tuner ten specjalizuje się w oklejaniu aut folią, nadwozie zyskało kolor szarego matu z domieszką kontrastujących, zielonych plam i zuchwałych napisów takich jak: "International Explicit Crew" czy "MOVE RIGHT >>".

W kabinie koloru dodają okleiny w stylu sticker bomb. Co więcej pozbyto się zbędnych elementów jak np. tylna kanapa i boczki. Zamiast tego zamontowano klatkę bezpieczeństwa, która nie tylko usztywnia nadwozie, ale i zabezpiecza osoby w nim jadące. Pozostałe modyfikacje ograniczają się do 17-calowych felg, z oponami Kumho i hamulców przeszczepionych z Megane R26R. Dla poprawy prowadzenia zastosowano też obniżone, regulowane zawieszenie H&R.

Wydawać by się mogło, że Clio nie potrzebuje dodatkowej mocy. Mimo to CAM Shaft wykrzesał jeszcze 25 KM z wolnossącej dwulitrówki, dzięki przeprogramowaniu map zapłonu.
Sporo modyfikacji jak na firmę od oklejania folią...



źródło: carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
1

Komentarze do:

Renault Clio RS od CAM SHAFT - jeszcze lepsze

Renault Clio RS od CAM SHAFT - jeszcze lepsze
umar77 2012-10-22 20:29
Felgi mogłyby być ale te lusterka i te zielone dodatki nie za bardzo pasują zamiast skupiać się na kolorach mogli popracować bardziej nad silnikiem, moc nie za duza tylko 20KM większa od seryjnego Pplo GTI