Tuning  »  Aktualności  »  Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
Subaru Impreza STI

Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno

2012-09-17 - A. Ruciński     Tagi: Subaru, Subaru Impreza, Subaru Impreza STI, Stance
Subaru Impreza STI to klasyk jeśli chodzi o amerykańską scenę tuningową. Fani modyfikacji zza oceanu często sięgają po japońskie produkty co niesamowicie nas cieszy. Dlaczego? Bo zazwyczaj efekt jest piorunujący. Tak jak w przypadku prezentowanej Imprezy.

Jej właściciel - Vic jest fanem niskich zawieszeń. To widać. Auto praktycznie dotyka asfaltu. W pełni regulowane zawieszenie Eibach pozwala dostosowywać wysokość zawieszenia oraz kąty pochylenia kół do własnych potrzeb. Jeśli już jesteśmy przy kołach, warto zwrócić uwagę na złote, 18-calowe felgi XXR 521, które świetnie wpasowują się w charakter pojazdu i upiększają nadwozie czarnego sedana.

Vic chciał, aby jego auto wyróżniało się na tle innych i przykuwało uwagę. W pełni przelotowy wydech z pewnością przekracza wszelkie dopuszczalne normy hałasu, strasząc przechodniów, ale można powiedzieć, że właściciel osiągnął swój cel. Prezentowana Impreza STI prezentuje się świetnie, lecz Vic nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Być może kiedyś wrócimy do tego tematu...



źródło: stancenation

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
6

Komentarze do:

Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno

Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
Pioykowsky 2012-09-17 18:24
Straszna wieś. Absurdalny negatyw z tyłu, z przodu jest tylko trochę lepiej, do tego za nisko do jakiegoś codziennego użytku, a na tor przez te koła i tak lepiej nie wyjeżdżać. Zatem auto które potrafi tylko wyglądać.
Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
ścigant 2012-09-17 20:43
pioykowscky jak dla mnie to wielkie jajco wiesz o tuningu bo gdybyś miał elementarną wiedzę na ten temat to byś wiedział że koła pod kątem dają lepszą przyczepność na zakrątach a mały prześwit pod spodem pozwala ograniczyć hałas. subaru jak dla mnie wielki pozytyw.
Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
ndk 2012-09-17 22:06
ścigant@ negatyw na przednich kołach dodaje przyczepnosci w zakretach, najczesciej w drifcie jest to uzywane ale w tylnich to tylko klopot, opony szybko sie scinaja, tyl traci przyczepnosc poniewaz opona nie dotyka cala powierzchnia asfaltu, projekt wyglada swietnie, jestem jak najbardziej na tak ale wiekszosc tunerow zza oceanu nie uzywa swoich zabawek jako aut codziennych, jedynie w celach pokazowych. Co do przeswitu sie z Toba zgodze.
Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
Leny wie 2012-09-18 00:34
Stance Nation ...to wszystko pochodzi z tej strony.....spisane na żywca od ludzi pokazujących swoje samochody......
Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
Lemon1616 2012-09-27 22:42
Niestety kolego ale to delikatna wioska ;./
Subaru Impreza STI - nisko, szeroko i głośno
chuck norris 2012-09-29 11:54
zajebista bryka ale wolę jakby miala prostę koła może i dlatego że by było szybsze