Tuning » Aktualności » Volkswagen Golf GTI od Je Design

Volkswagen Golf GTI od Je Design
2010-07-21 - B. Zachaś Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, JE Design, Volkswagen Golf GTI
Komu w najnowszej odsłonie Golfa GTI brakuje mocy i agresywnego charakteru, powinien zainteresować się nową propozycją Je Design. Niemiecki tuner oferuje spory zastrzyk dodatkowych koni, oraz polepszony wygląd magicznego hot-hatcha z Wolfsburga.
Sercem auta pozostaje 2-litrowa jednostka obdarzona turbiną, jednak zamiast seryjnych 210 KM do dyspozycji kierowcy oddanych zostanie aż 270 narowistych rumaków. Przybyło również tak potrzebnych każdemu szybkiemu-wściekłemu "Newton-o-metrów"- jest ich 370 (było 280). Z tak skonfigurowaną jednostką, samochód jest w stanie rozpędzić się do "setki" w 6,4 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dotrze do 257 km/h. To dość spory skok. Wystarczający, aby odmówić sobie zakup Golfa R! Pakiet aerodynamiczny, to oczywiście nowy front i tył, oraz boczne progi. Zastosowano w nich materiały karbono-podobne, co oczywiście podnosi atrakcyjność wozu. Dziś karbon jest jednym z najważniejszych surowców używanych przez tunerów. Dziwi tylko brak świateł LED do jazdy dziennej w dostawionym przednim spojlerze, wszak to ostatnio bardzo modny dodatek. Zwieńczeniem są trapezoidalne końcówki wydechu, zamontowane po lewej i prawej stronie tylnego zderzaka. Auto porusza się na 19-calowych obręczach Multispoke, w kolorze czarny mat. W połączeniu z oponami 225/35 oraz sprężynami obniżającymi zawieszenie o całe 35 mm całość daje naprawdę ciekawy efekt. Je Design oczywiście używa wyłącznie części i elementów opatrzonych Certyfikatem TUV, więc można być spokojnym o ich jakość i trwałość. Prawda, że wygląda apetycznie?
Sercem auta pozostaje 2-litrowa jednostka obdarzona turbiną, jednak zamiast seryjnych 210 KM do dyspozycji kierowcy oddanych zostanie aż 270 narowistych rumaków. Przybyło również tak potrzebnych każdemu szybkiemu-wściekłemu "Newton-o-metrów"- jest ich 370 (było 280). Z tak skonfigurowaną jednostką, samochód jest w stanie rozpędzić się do "setki" w 6,4 sekundy, natomiast wskazówka prędkościomierza dotrze do 257 km/h. To dość spory skok. Wystarczający, aby odmówić sobie zakup Golfa R! Pakiet aerodynamiczny, to oczywiście nowy front i tył, oraz boczne progi. Zastosowano w nich materiały karbono-podobne, co oczywiście podnosi atrakcyjność wozu. Dziś karbon jest jednym z najważniejszych surowców używanych przez tunerów. Dziwi tylko brak świateł LED do jazdy dziennej w dostawionym przednim spojlerze, wszak to ostatnio bardzo modny dodatek. Zwieńczeniem są trapezoidalne końcówki wydechu, zamontowane po lewej i prawej stronie tylnego zderzaka. Auto porusza się na 19-calowych obręczach Multispoke, w kolorze czarny mat. W połączeniu z oponami 225/35 oraz sprężynami obniżającymi zawieszenie o całe 35 mm całość daje naprawdę ciekawy efekt. Je Design oczywiście używa wyłącznie części i elementów opatrzonych Certyfikatem TUV, więc można być spokojnym o ich jakość i trwałość. Prawda, że wygląda apetycznie?
źródło: topspeed.com
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
Volkswagen Golf GTI od Je Design
Volkswagen Golf GTI od Je Design
Toolbox 2010-07-24 08:29
Moim zdaniem to jest rozwiązanie dla ludzi którzy już mają GTI i jest dla nich za słaby a nie dla tych którzy chcą go kupić zamiast Golfa R. R to klasa sama w sobie i żaden tuner tego nie przebije zmianą chipa ;-)
Volkswagen Golf GTI od Je Design
Prix 2010-07-25 22:12
W pewnym momencie dochodzi się do ogranicznika, którego nie przeskoczy się tak sobie - napęd AWD (Golf R). Dodawanie KM zaczyna tracić sens skoro będą kłopoty z ich przeniesienie czy też opanowaniem.
Podobne: Volkswagen Golf GTI od Je Design




Podobne galerie: Volkswagen Golf GTI od Je Design



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Volkswagen
Newsletter
Galerie zdjęć