Tuning  »  Aktualności  »  Volkswagen Golf GTI w wersji 250-konnej od APS
Nowy Volkswagen Golf VI GTI

Volkswagen Golf GTI w wersji 250-konnej od APS

2009-10-02 - K. Spychalski     Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, Volkswagen Golf GTI, Hatchback, APS
Nie ulega wątpliwości, że Volkswagen zna się na robieniu sportowych hatchbacków. Model Golf GTI zawsze był wyznacznikiem standardów w segmencie hot-hatchów, podobnie jest z generacją numer 6. Ale, jak się okazuje, nie wszyscy uważają kompaktowe auto za idealne…Wielu właścicieli Golfa VI GTI kocha swój samochód za agresywnie wystylizowane nadwozie, sportowe wnętrze i pewne zawieszenie, jednak krytykuje zbyt słaby silnik. Na szczęście, z pomocą przychodzą firmy tuningowe oferujące „wyciśnięcie” z 2-litrowego motoru TFSI trochę dodatkowych koni. Jedną z takich firm jest tuner APS, który za 599 funtów przeprogramowuje w kompaktowym Volkswagenie ECU silnika. Efektem modernizacji jest podniesienie mocy z 210 do 250 KM oraz momentu obrotowego z 281 do 396 Nm.

APS twierdzi, że stuningowany Golf GTI pokonuje barierę 100 km/h po 6,2 sekundy (standardowo 6,9 sekundy) i rozpędza się do około 250 km/h (seryjnie 240 km/h).



źródło: Carscoop

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Volkswagen Golf GTI w wersji 250-konnej od APS

ARON
Volkswagen Golf GTI w wersji 250-konnej od APS
ARON 2009-10-03 11:26
Tyle KM na FWD - jak ludzie tym na co dzień sprawnie jeżdżą? Zimą to już wogóle porażka...
Volkswagen Golf GTI w wersji 250-konnej od APS
bozeton 2009-10-03 21:54
szkoda tylko, ze Volkswagen nie wie co to jest szpera i stały napęd na cztery koła.
Volkswagen Golf GTI w wersji 250-konnej od APS
Toolbox 2009-10-19 20:04
Dziwne stanowisko - jakoś w Focusie RS nie przeszkadza Wam 305 KM FWD a w Golfie tak??? A na marginesie Volkswagen ma mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (tzw. szperę) nazywa się XDS i jest montowany m.in. w Scirocco R (270 KM)