Tuning  »  Aktualności  »  Volkswagen Golf V GTI od Schmidt Revolution - niemiecki styl
Volkswagen Golf V GTI Schmidt Revolution

Volkswagen Golf V GTI od Schmidt Revolution - niemiecki styl

2011-12-23 - A. Ruciński     Tagi: Volkswagen, Volkswagen Golf, Volkswagen Golf GTI, Hot-hatch
Golf VI zdążył się już na dobre zadomowić na rynku. Wielu fanów Volkswagena z niecierpliwością oczekuje już siódmej generacji. W motoryzacyjnym świecie wszystko szybko się zmienia. Tuner Schmidt Revolution przygotował projekt dla tych, którzy zatęsknili za "starym" Golfem piątej generacji. Odmiana GTI została nieco ulepszona zarówno pod względem stylistycznym jak i technicznym. Z zewnątrz "piątka" wyróżnia się poszerzonymi zderzakami oraz progami, a także dzięwiętnastocalowymi czerwono - szarymi obręczami.
 
Volkswagen Golf GTI - wszystkie generacje
Standardowy silnik 2.0 TFSI poddany został delikatnym modyfikacjom. Nowy układ dolotowy oraz chiptuning przyniosły przyrost mocy na poziomie 75 KM.  Prezentowany Golf ma więc aż 275 KM. Jeszcze kilka lat i kompaktowy Volkswagen piątej generacji zacznie na dobre podbijać tuningową scenę zastępując "trójki" i "czwórki". Z pewnością jeszcze nie raz o nim napiszemy.



źródło: carsession

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

Volkswagen Golf V GTI od Schmidt Revolution - niemiecki styl

Volkswagen Golf V GTI od Schmidt Revolution - niemiecki styl
Sizar 2011-12-26 11:36
Cudo :-)
Volkswagen Golf V GTI od Schmidt Revolution - niemiecki styl
Prix 2011-12-26 21:18
Kwestia kosztów. Żeby nie było tak, że wersja R nowego Mk6 jest w takiej cenie jak ten po tuningu. Nie będzie bardzo sensu w tym momencie inwestować w starszą wersję. Tym bardziej, że 5KM nie robi różnicy, ale napęd na wszystkie koła w R już tak.
Volkswagen Golf V GTI od Schmidt Revolution - niemiecki styl
umar77 2011-12-28 21:31
Niektóre tuningi wychodzą inne nie, ten akurat można zaliczyć do tych pierwszych, ale faktycznie ważna są jeszcze koszty czy będzie to opłacalne czy lepiej zainwestować w golfa R szótej generacji ktry osiągi ma nawet lepsze niż nie jeden mocniejszy konkurent