Tuning » Aktualności » Lumma CLR 558 GT, czyli kolejne Porsche Cayenne II
Lumma CLR 558 GT, czyli kolejne Porsche Cayenne II
2011-02-09 - M. Grygier Tagi: Porsche, Porsche Cayenne, Lumma Design, Porsche Cayenne II
Porsche Cayenne to obok BMW X5/X6 jedno z najczęściej przerabianych aut segmentu SUV. Najczęściej, ale też różnorodnie.
Tym razem mamy propozycję tunera Lumma Design. Z zakładu w Winterlingen przyjechał całkiem nieźle poprowadzony pakiet. Nazwano go CLR 558 GT. Oferuje zmiany stylistyczne, i to bardzo duże, oraz wzmocnienie jednostki napędowej, niestety niewielkie. Zacznijmy od wyglądu. Większość elementów wykonano oczywiście z włókna węglowego, co jest już w obecnych tuningowych czasach normą. Jednak wygląd tego Cayenne robi naprawdę spore wrażenie.
Przód otrzymał nowy zderzak, który wyposażono w poziome szczeliny w miejscu wlotu powietrza do chłodnicy, większe wloty po bokach oraz inne światła w dole zderzaka. Postarano się także o nakładki na reflektory i nieco inaczej poprowadzoną maskę z wylotami powietrza. Z boku spotkamy oczywiście nowe progi o dość ostrych krawędziach, wielkie 22-calowe obręcze aluminiowe o pięciu ramionach i delikatnie, acz widocznie poszerzone nadkola. Tył ma teraz świetnie wyglądające końcówki układu wydechowego (dokładnie trzy) oraz inny zderzak z wmontowanym dyfuzorem. Za nadkolami dostrzec można też potężne wyloty powietrza.
Zobacz także: Galeria: Lumma CLR 558 GT Porsche Cayenne »We wnętrzu kabiny pasażerskiej zamontowano nową, dwukolorową tapicerkę skórzaną z Alcantary, inaczej zaprojektowaną kierownicę, firmowe dywaniki i nakładki na pedały. Niestety, cały efekt psuje skromna moc, gdyż 3-litrowy silnik wysokoprężny podkręcono do 276 KM, ale doskonale wiemy, że przy takiej masie, to i tak niewiele. Raduje natomiast maksymalny moment obrotowy na poziomie 630 Nm. Całość wygląda bardziej sportowo i zadziornie, niż jest w rzeczywistości...
Tym razem mamy propozycję tunera Lumma Design. Z zakładu w Winterlingen przyjechał całkiem nieźle poprowadzony pakiet. Nazwano go CLR 558 GT. Oferuje zmiany stylistyczne, i to bardzo duże, oraz wzmocnienie jednostki napędowej, niestety niewielkie. Zacznijmy od wyglądu. Większość elementów wykonano oczywiście z włókna węglowego, co jest już w obecnych tuningowych czasach normą. Jednak wygląd tego Cayenne robi naprawdę spore wrażenie.
Przód otrzymał nowy zderzak, który wyposażono w poziome szczeliny w miejscu wlotu powietrza do chłodnicy, większe wloty po bokach oraz inne światła w dole zderzaka. Postarano się także o nakładki na reflektory i nieco inaczej poprowadzoną maskę z wylotami powietrza. Z boku spotkamy oczywiście nowe progi o dość ostrych krawędziach, wielkie 22-calowe obręcze aluminiowe o pięciu ramionach i delikatnie, acz widocznie poszerzone nadkola. Tył ma teraz świetnie wyglądające końcówki układu wydechowego (dokładnie trzy) oraz inny zderzak z wmontowanym dyfuzorem. Za nadkolami dostrzec można też potężne wyloty powietrza.
Zobacz także: Galeria: Lumma CLR 558 GT Porsche Cayenne »
źródło: Carscoop
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Lumma CLR 558 GT, czyli kolejne Porsche Cayenne II
Podobne: Lumma CLR 558 GT, czyli kolejne Porsche Cayenne II
Porsche Cayenne z pakietem Lumma Design CLR »
Porsche Cayenne z pakietem Prior Design - przyzwoicie »
Nowe Porsche Cayenne od Lumma Design - w sam raz dla lanserów »
Porsche Cayenne II Magnum TECHART - klasyk powraca! »
Podobne galerie: Lumma CLR 558 GT, czyli kolejne Porsche Cayenne II
Lumma CLR 558 GT Porsche Cayenne »
Porsche Cayenne II Magnum TECHART »
Porsche 911 Turbo Stinger GTR - coupe w ostrym wydaniu »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Newsletter