Tuning » Auta użytkowników » V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX

V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
2008-05-05 - R. Branson Tagi: Subaru, Subaru Impreza, V-tech, Sedan
Nowy projekt V-tech - modyfikacja Subaru WRX o mocy wyjściowej (DIN) 216 KM, moment 262 Nm.
Dodaliśmy 78 KM mocy i 81 Nm momentu obrotowego.
Silnik wzmocniony (kute korby, kute tłoki) , turbina IHI-VF34, kompletny układ wydechowy, usunięty pre-cat, pompa paliwowa Walbro.
Zestrojenie = Piggy-back V-tech Bluebox (2 programy przełączane z kabiny). Fabryka (DIN):
216,0 KM, 262 Nm (0,9 bar)
Tuning (DIN):
242,8 KM, 277 Nm (0,7 bar) - program 1
294,5 KM, 343 Nm (1,2 bar) - program 2
Wkrótce zaprezentujemy również wersję chipowaną przez zmianę oprogramowania w sterowniku fabrycznym.
Na zdjęciach: 1. skład mieszanki z sondy szerokopasmowej LM1, (dwa wykresy, dla obu programów) logowany przez hamownię Vtech VT4
2. mapa doładowania (boost controller) i korekta termiczna doładowania (screenshot z Bluebox)
3. mapa korygująca dawki paliwa (screenshot z Bluebox)
4. doładowanie turbiny mierzone w kolektorze ssącym, logowane przez hamownię (dwa wykresy, dla obu programów)
5. osiągi (moc i moment obrotowy) na silniku, zmierzone przez hamownię (moc fabryczna - 216 KM, wykresy fabryczny i obydwa programy)
6. auto na hamowni. Kabel z przodu - logowanie ciśnienia. Kabel z boku - AFR.
Funkcja boost controllera realizowana jest również przez BlueBox. Fabryczny boost controller jest wyłączony.
Jeżeli chcesz spróbować samemu wystroić swoje Subaru (2.0 T lub 2.5 T - Impreza, Forester itd) - będziesz potrzebował:
Dodaliśmy 78 KM mocy i 81 Nm momentu obrotowego.
Silnik wzmocniony (kute korby, kute tłoki) , turbina IHI-VF34, kompletny układ wydechowy, usunięty pre-cat, pompa paliwowa Walbro.
Zestrojenie = Piggy-back V-tech Bluebox (2 programy przełączane z kabiny). Fabryka (DIN):
216,0 KM, 262 Nm (0,9 bar)
Tuning (DIN):
242,8 KM, 277 Nm (0,7 bar) - program 1
294,5 KM, 343 Nm (1,2 bar) - program 2
Wkrótce zaprezentujemy również wersję chipowaną przez zmianę oprogramowania w sterowniku fabrycznym.
Na zdjęciach: 1. skład mieszanki z sondy szerokopasmowej LM1, (dwa wykresy, dla obu programów) logowany przez hamownię Vtech VT4
2. mapa doładowania (boost controller) i korekta termiczna doładowania (screenshot z Bluebox)
3. mapa korygująca dawki paliwa (screenshot z Bluebox)
4. doładowanie turbiny mierzone w kolektorze ssącym, logowane przez hamownię (dwa wykresy, dla obu programów)
5. osiągi (moc i moment obrotowy) na silniku, zmierzone przez hamownię (moc fabryczna - 216 KM, wykresy fabryczny i obydwa programy)
6. auto na hamowni. Kabel z przodu - logowanie ciśnienia. Kabel z boku - AFR.
Jeżeli chcesz spróbować samemu wystroić swoje Subaru (2.0 T lub 2.5 T - Impreza, Forester itd) - będziesz potrzebował:
- 1 x sterownik BlueBox
- lutownica (najlepiej transformatorowa), cyna lutownicza, kalafonia
- izolacja lub folia termokurczliwa
- zwykły zestaw kluczy
źródło: V-tech.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
Podobne: V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX




Podobne galerie: V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Subaru
Newsletter
Galerie zdjęć