Tuning » Auta użytkowników » V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX

V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
2008-05-05 - R. Branson Tagi: V-tech, Subaru, Sedan, Subaru Impreza
Nowy projekt V-tech - modyfikacja Subaru WRX o mocy wyjściowej (DIN) 216 KM, moment 262 Nm.
Dodaliśmy 78 KM mocy i 81 Nm momentu obrotowego.
Silnik wzmocniony (kute korby, kute tłoki) , turbina IHI-VF34, kompletny układ wydechowy, usunięty pre-cat, pompa paliwowa Walbro.
Zestrojenie = Piggy-back V-tech Bluebox (2 programy przełączane z kabiny). Fabryka (DIN):
216,0 KM, 262 Nm (0,9 bar)
Tuning (DIN):
242,8 KM, 277 Nm (0,7 bar) - program 1
294,5 KM, 343 Nm (1,2 bar) - program 2
Wkrótce zaprezentujemy również wersję chipowaną przez zmianę oprogramowania w sterowniku fabrycznym.
Na zdjęciach: 1. skład mieszanki z sondy szerokopasmowej LM1, (dwa wykresy, dla obu programów) logowany przez hamownię Vtech VT4
2. mapa doładowania (boost controller) i korekta termiczna doładowania (screenshot z Bluebox)
3. mapa korygująca dawki paliwa (screenshot z Bluebox)
4. doładowanie turbiny mierzone w kolektorze ssącym, logowane przez hamownię (dwa wykresy, dla obu programów)
5. osiągi (moc i moment obrotowy) na silniku, zmierzone przez hamownię (moc fabryczna - 216 KM, wykresy fabryczny i obydwa programy)
6. auto na hamowni. Kabel z przodu - logowanie ciśnienia. Kabel z boku - AFR.
Funkcja boost controllera realizowana jest również przez BlueBox. Fabryczny boost controller jest wyłączony.
Jeżeli chcesz spróbować samemu wystroić swoje Subaru (2.0 T lub 2.5 T - Impreza, Forester itd) - będziesz potrzebował:
Dodaliśmy 78 KM mocy i 81 Nm momentu obrotowego.
Silnik wzmocniony (kute korby, kute tłoki) , turbina IHI-VF34, kompletny układ wydechowy, usunięty pre-cat, pompa paliwowa Walbro.
Zestrojenie = Piggy-back V-tech Bluebox (2 programy przełączane z kabiny). Fabryka (DIN):
216,0 KM, 262 Nm (0,9 bar)
Tuning (DIN):
242,8 KM, 277 Nm (0,7 bar) - program 1
294,5 KM, 343 Nm (1,2 bar) - program 2
Wkrótce zaprezentujemy również wersję chipowaną przez zmianę oprogramowania w sterowniku fabrycznym.
Na zdjęciach: 1. skład mieszanki z sondy szerokopasmowej LM1, (dwa wykresy, dla obu programów) logowany przez hamownię Vtech VT4
2. mapa doładowania (boost controller) i korekta termiczna doładowania (screenshot z Bluebox)
3. mapa korygująca dawki paliwa (screenshot z Bluebox)
4. doładowanie turbiny mierzone w kolektorze ssącym, logowane przez hamownię (dwa wykresy, dla obu programów)
5. osiągi (moc i moment obrotowy) na silniku, zmierzone przez hamownię (moc fabryczna - 216 KM, wykresy fabryczny i obydwa programy)
6. auto na hamowni. Kabel z przodu - logowanie ciśnienia. Kabel z boku - AFR.
Jeżeli chcesz spróbować samemu wystroić swoje Subaru (2.0 T lub 2.5 T - Impreza, Forester itd) - będziesz potrzebował:
- 1 x sterownik BlueBox
- lutownica (najlepiej transformatorowa), cyna lutownicza, kalafonia
- izolacja lub folia termokurczliwa
- zwykły zestaw kluczy
źródło: V-tech.pl
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
3
Komentarze do:
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
omg 2012-04-30 22:42
Dużo danych ;-) Jak na mnie dodać 78km to coś znaczy. Że będzie można sterować swoim autem tak, jak się chce, a nie w cały świat. Posłuchałem opinii osób, które juz korzystały z v-techa i przyznam, że złych nowin BRAK, a każdy był happy, że więcej kasy w portfelu , bo auta mniej spalają.
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
keller 2012-05-01 17:32
To Subaru powinno teraz o wiele lepiej się sprawdzac w warunkach drogowych. Hm, a jakby tam BMW albo Alfę dać na hamownię i sprawdzić ile by wyciagnęła? V-tech ma coraz więcej takich pomysłów. Nowe technologie sa dobrym rozwiązaniem. Szkoda że żyjemy w kraju stereotypów.
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
Lenkar 2012-05-01 17:34
o , kurde ;-) z tematyki autek nowej generacji wszedłem tutaj i widze, że dobrze zrobiłem. hm, aż tak jeszcze nie wszedłem w temat hamowni i tuningu, ale z tego co wiem, v-tech ma fajne pomysły na obniżenie spalania- mój portfel byłby o niebo grubszy dzięki nim. Ktoś już korzystał z ich usług? Możecie polecić?
Podobne: V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX




Podobne galerie: V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX


Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Subaru
Galerie zdjęć
Newsletter