Rzadko zdarza się żeby producenci elektroniki samochodowej na swój pojazd demonstracyjny wybierali superauto. Tak jednak stało się tym razem. Oto McLaren 675LT JVC-Kenwood.
Brytyjski sportowiec został wyposażony w najnowsze zdobycze techniki z zakresu car audio oraz elektroniki samochodowej. Oprócz rozbudowanego systemu nagłośnienia opartego na komponentach firm JVC oraz Kenwood, na pokładzie znajdziemy także dotykowe ekrany i system kamer. Co ciekawe, kamery pomagają nie tylko w cofaniu, czy parkowaniu. Pełnią również funkcję lusterek wstecznych. Poza wspomnianym sprzętem auto otrzymało także zestaw nowych, superlekkich felg i białe ozdobne pasy biegnące przez całe nadwozie.
Brytyjski sportowiec został wyposażony w najnowsze zdobycze techniki z zakresu car audio oraz elektroniki samochodowej. Oprócz rozbudowanego systemu nagłośnienia opartego na komponentach firm JVC oraz Kenwood, na pokładzie znajdziemy także dotykowe ekrany i system kamer. Co ciekawe, kamery pomagają nie tylko w cofaniu, czy parkowaniu. Pełnią również funkcję lusterek wstecznych. Poza wspomnianym sprzętem auto otrzymało także zestaw nowych, superlekkich felg i białe ozdobne pasy biegnące przez całe nadwozie.
źródło: wcf
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
McLaren 675LT JVC-Kenwood
Podobne: McLaren 675LT JVC-Kenwood
Mini Clubman S od Mac Audio - mocny sprzęt w małym aucie »
Porsche 911 GT3 Snowmobile - efekt współpracy firm Wimmer i Magnat »
BMW Serii 1 jako democar HiFonics »
VW Beetle jako demo car. Klasyka i najnowsze rozwiązania »
Podobne galerie: McLaren 675LT JVC-Kenwood
McLaren 600LT zmodyfikowany przez Hennessey »
McLaren 650S Spider po wizycie w Race! »
Mini Clubman JCW Mac Audio »
Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Mercedes
Galerie zdjęć
Suzuki GSX-R 750 - 23 lata ewolucji [25]
McLaren MP4-12C GT3 - wyścigowy model gotowy do rywalizacji [25]
Newsletter