Tuning  »  Auta użytkowników  »  V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX

V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX

2008-05-05 - R. Branson     Tagi: Subaru, Subaru Impreza, V-tech, Sedan
Nowy projekt V-tech - modyfikacja Subaru WRX o mocy wyjściowej (DIN) 216 KM, moment 262 Nm.

Dodaliśmy 78 KM mocy i 81 Nm momentu obrotowego.
Silnik wzmocniony (kute korby, kute tłoki) , turbina IHI-VF34, kompletny układ wydechowy, usunięty pre-cat, pompa paliwowa Walbro.
Zestrojenie = Piggy-back V-tech Bluebox (2 programy przełączane z kabiny). Fabryka (DIN):
216,0 KM, 262 Nm (0,9 bar)

Tuning (DIN):
242,8 KM, 277 Nm (0,7 bar) - program 1
294,5 KM, 343 Nm (1,2 bar) - program 2

Wkrótce zaprezentujemy również wersję chipowaną przez zmianę oprogramowania w sterowniku fabrycznym.

Na zdjęciach:
1. skład mieszanki z sondy szerokopasmowej LM1, (dwa wykresy, dla obu programów) logowany przez hamownię Vtech VT4
2. mapa doładowania (boost controller) i korekta termiczna doładowania (screenshot z Bluebox)
3. mapa korygująca dawki paliwa (screenshot z Bluebox)
4. doładowanie turbiny mierzone w kolektorze ssącym, logowane przez hamownię (dwa wykresy, dla obu programów)
5. osiągi (moc i moment obrotowy) na silniku, zmierzone przez hamownię (moc fabryczna - 216 KM, wykresy fabryczny i obydwa programy)
6. auto na hamowni. Kabel z przodu - logowanie ciśnienia. Kabel z boku - AFR.
Funkcja boost controllera realizowana jest również przez BlueBox. Fabryczny boost controller jest wyłączony.

Jeżeli chcesz spróbować samemu wystroić swoje Subaru (2.0 T lub 2.5 T - Impreza, Forester itd) - będziesz potrzebował:
  • 1 x sterownik BlueBox
  • lutownica (najlepiej transformatorowa), cyna lutownicza, kalafonia
  • izolacja lub folia termokurczliwa
  • zwykły zestaw kluczy
Do BlueBoxa musisz wgrać standardowy zestaw map dla Subaru. W ten sposób BlueBox będzie poprawnie skonfigurowany i auto powinno jeździć tak samo, jak przed jego montażem. Po podłączeniu BlueBoxa do zasilania i po połączeniu się z nim możesz wczytać mapy z poziomy BBBaboo (programu do strojenia BlueBoxa).



źródło: V-tech.pl

Dodaj komentarz

Nick
Treść
Wpisz kod
z obrazka
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.

Zaloguj się

Login Hasło
3

Komentarze do:

V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX

V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
omg 2012-04-30 22:42
Dużo danych ;-) Jak na mnie dodać 78km to coś znaczy. Że będzie można sterować swoim autem tak, jak się chce, a nie w cały świat. Posłuchałem opinii osób, które juz korzystały z v-techa i przyznam, że złych nowin BRAK, a każdy był happy, że więcej kasy w portfelu , bo auta mniej spalają.
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
keller 2012-05-01 17:32
To Subaru powinno teraz o wiele lepiej się sprawdzac w warunkach drogowych. Hm, a jakby tam BMW albo Alfę dać na hamownię i sprawdzić ile by wyciagnęła? V-tech ma coraz więcej takich pomysłów. Nowe technologie sa dobrym rozwiązaniem. Szkoda że żyjemy w kraju stereotypów.
V-tech Subaru WRX + IHI VF34 + BlueBOX
Lenkar 2012-05-01 17:34
o , kurde ;-) z tematyki autek nowej generacji wszedłem tutaj i widze, że dobrze zrobiłem. hm, aż tak jeszcze nie wszedłem w temat hamowni i tuningu, ale z tego co wiem, v-tech ma fajne pomysły na obniżenie spalania- mój portfel byłby o niebo grubszy dzięki nim. Ktoś już korzystał z ich usług? Możecie polecić?