Tuning » Aktualności » Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO!

Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO!
2010-11-02 - M. Grygier Tagi: Porsche, Porsche 911, speedART, Porsche 911 Turbo
Czy Wasze dzieci mają już wszystkie Halloween'owe łakocie w okolicy? Chcecie mieć swojego cukierka? Oto Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO! Kosmos od SpeedART.
Tuner SpeedART, znany z licznych i bardzo konkretnych modyfikacjach wszelkiej maści Porsche, w szczególności odmian modelu 911 postanowił przed końcem roku wypuścić jeszcze jeden pakiet. I to jaki!
Zobacz także: Galeria: Porsche 911 turbo BTR-II 650 EVO! »Auto bazuje na 911 Turbo (997). W skład pakietu wchodzi solidnie zmodyfikowany bodykit - zmodernizowane zderzaki (przedni i tylny), boczne progi, dodany nowy dyfuzor oraz jeszcze większy spojler umieszczony tuż nad fantastycznym silnikiem typu boxer, mający ma celu jeszcze bardziej przykleić 911-kę do nawierzchni.
Jednak bodykit to nie jedyna część, która polepsza właściwości jezdne. SpeedART zamontował także jeszcze bardziej sportowe, regulowane zawieszenie oraz lekkie, 20-calowe obręcze LSC (Light Spoke Competition).
Moc pochodzi z dobrze znanego silnika typu boxer o pojemności 3,8 litra do którego zamontowano jeszcze większe turbosprężarki, przeprogramowano ECU oraz całość podłączono do nowego układu wydechowego. Efekt? 650 KM zamiast seryjnych 500 KM. W górę poszybował także maksymalny moment obrotowy, który teraz wynosi aż 900 Nm. Silnik połączony jest ze skrzynią biegów PDK.
Według informacji SpeedART, pierwsze 200 km/h pojawia się już po niecałych 9 sekundach! Maksymalnie BTR-II 650 EVO pojedzie 335 km/h. Cena? Tuner się nią nie chwali, ale z pewnością tanio nie będzie...
Tuner SpeedART, znany z licznych i bardzo konkretnych modyfikacjach wszelkiej maści Porsche, w szczególności odmian modelu 911 postanowił przed końcem roku wypuścić jeszcze jeden pakiet. I to jaki!
Zobacz także: Galeria: Porsche 911 turbo BTR-II 650 EVO! »
Moc pochodzi z dobrze znanego silnika typu boxer o pojemności 3,8 litra do którego zamontowano jeszcze większe turbosprężarki, przeprogramowano ECU oraz całość podłączono do nowego układu wydechowego. Efekt? 650 KM zamiast seryjnych 500 KM. W górę poszybował także maksymalny moment obrotowy, który teraz wynosi aż 900 Nm. Silnik połączony jest ze skrzynią biegów PDK.
źródło: WCF
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
logowania się za każdym wejściem, musisz się zarejestrować lub zalogować.
Zaloguj się
0
Komentarze do:
Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO!
Podobne: Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO!




Podobne galerie: Porsche 911 Turbo BTR-II 650 EVO!



Najczęściej czytane w tym miesiącu
Tapety na pulpit Porsche
Galerie zdjęć
Newsletter